Gå til innhold

Tror dere jeg kan klare å passe inn i størrelse S?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hallo 🙂

Jeg holder på å gå ned i vekt og kjøpte akkurat en bukse i størrelse S som en motivasjon til å gå ned i vekt. 
Jeg er 160 cm og 66 kg nå og bruker størrelse M eller L, alt etter som. Akkurat  nå får jeg buksa sånn ca. litt over halvveis over lårene. Hvor realistisk er det at buksen passer meg etter en vektnedgang på 14 kg?

Sikkert litt rart spørsmål, men måtte bare spørre... Vurderer om jeg skal returnere buksa eller ikke. 

Anonymkode: b960d...afe

Fortsetter under...

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hallo 🙂

Jeg holder på å gå ned i vekt og kjøpte akkurat en bukse i størrelse S som en motivasjon til å gå ned i vekt. 
Jeg er 160 cm og 66 kg nå og bruker størrelse M eller L, alt etter som. Akkurat  nå får jeg buksa sånn ca. litt over halvveis over lårene. Hvor realistisk er det at buksen passer meg etter en vektnedgang på 14 kg?

Sikkert litt rart spørsmål, men måtte bare spørre... Vurderer om jeg skal returnere buksa eller ikke. 

Ja, når du er 52 kg vil S passe. Passer i hvert fall meg som er et par kilo mer. Tar et lite forbehold iom at jeg ikke vet hva slags kroppsbygning du har, men antar at den vil passe. 

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (39 minutter siden):

Ja, når du er 52 kg vil S passe. Passer i hvert fall meg som er et par kilo mer. Tar et lite forbehold iom at jeg ikke vet hva slags kroppsbygning du har, men antar at den vil passe. 

Så bra. Jeg håper på det 😊 Og skulle den ikke passe likevel når jeg har gått ned i vekt så får jeg vel bare donere den til fretex... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...