Gå til innhold

Linfrø hjelper på forstoppelse?

Anbefalte innlegg

Gjest Vendi
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Jeg prøvde en stund å drikke en kanne kaffe om morgenen og det hjalp litt, men det ble for mye kaffe for meg. 

Hehe, det minnet om bestemoren min. Hun drakk en kanne kaffe om morgenen pluss x antall røyk før hun i det hele tatt tenkte på frokost. Jeg er litt sånn selv, men drikker ikke en hel kanne da. 

Fortsetter under...

stjernestøv
Vendi skrev (32 minutter siden):

Hehe, det minnet om bestemoren min. Hun drakk en kanne kaffe om morgenen pluss x antall røyk før hun i det hele tatt tenkte på frokost. Jeg er litt sånn selv, men drikker ikke en hel kanne da. 

Ja jeg og røyte før, lurer på om det og hjelper på fordøyelsen. Damper jo nå. Ja eldre drikker jo ofte mye kaffe om morningen :) Jeg drikker en kopp nå og en kopp klokken to. 

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Ok :) Har vært plaget med dette lenge, det er pga medisiner. Når jeg ikke tar det får jeg gått på do men da blir jeg jo dårlig. 

Skjønner. Har du tatt opp dette med behandler/ lege? Det kan jo være at vedkommende har noen gode råd feks at du inntar noe som skjerper fordøyelsen sammen med medisinen som har denne negative bivirkningen? 

stjernestøv
Kayia skrev (36 minutter siden):

Skjønner. Har du tatt opp dette med behandler/ lege? Det kan jo være at vedkommende har noen gode råd feks at du inntar noe som skjerper fordøyelsen sammen med medisinen som har denne negative bivirkningen? 

Har tatt det opp flere ganger også sist jeg snakket med han,han sa jeg kunne ta lactulose to ganger pr dag. Tar det morgen og får masse luft i magen av det,går rundt og fiser ufrivillig så det fører bare til luft. Får se hvordag det går med linfrøene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...