Gå til innhold

Klarer du strømregningen om stømstøtten blir fjernet fra 1. januar 2025?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

På Stortinget diskuteres nå et lovforslag om strømstøtte frem til og med 2024. Regjeringen forventer at folket blir vant til høye strømpriser og betrakter ekstraskatten eller klimaskatten som normale priser. Norge tilpasser seg Europa i tråd med EU og FN's ønsker, og planen er å øke strømprisene for å oppnå det grønne skiftet med vindturbiner på land og til havs. Konsekvensene for befolkningen og bedrifter i Norge når strømstøtten forsvinner, fra januar 2025, gjenstår å se. 

Anonymkode: 189ec...076

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det vet jeg ikke om jeg klarer. I vinter lå strømmen på mellom 5-6000 (med strømstøtte) og nå for april fikk jeg en regning på ca 3000. Jeg har 19 000 å leve på hver måned så det blir ekstremt trangt. 

Anonymkode: dd9d7...80d

Vi klarer oss greit her i huset, men vi bor nord for Dovre og har ikke fått mange kronene i strømstøtte uansett. Nå om dagen har vi til tider minus strømpris og får betalt for å dusje og lade bilen. :D 

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (4 timer siden):

Vi klarer oss greit her i huset, men vi bor nord for Dovre og har ikke fått mange kronene i strømstøtte uansett. Nå om dagen har vi til tider minus strømpris og får betalt for å dusje og lade bilen. :D 

Lesja? Eller helst Oppdal. (Off topic)🤪

Endret av 90tallsbarn

Annonse

Nicklusheletida
Lillemus skrev (5 timer siden):

Vi bor i Oslo og har ikke fått mye i strømstøtte vi heller. 100-200 kroner i måneden. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...