GammelLurker Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg er kanskje syk ikke trygg eller likt men mitt hjerte vil alt som er godt, ja, det beste Mennesker er interessante som meg er de enten gode eller onde og alt det vonde glemme kan jeg ikke I dag er den gode dagen I morgen vet jeg ikke men som alltid vil jeg meg besinne for tankene bare spinner Livet er kanskje håpefullt men mitt er ikke særlig fargefullt så utrolig dystert likevel nokså vakkert Det er skjebnen! planen på denne jord det er selve livet hjelper ikke med fortvilelse Kanskje jeg må akseptere dette leve i det, ikke dømme dog kan jeg ikke kun beundre til det er livet noen gang for sykt, for trist. Men sutre, og klage, kan jeg bare ikke derfor vil jeg informere de som kan glemme om alle livets glede Om dyret og naturens vakre side i fjellet kan jeg rense alt i dets varme finner jeg noe å forklare går sjeldent ikke Jeg innser det i nå! livet er en vakker reise som mot ondskap må trumfe og vi kan klare alt, ja, vi kan seire Vi må spre denne glad nythet vi må spørre oss selv er vi tilfredsstilte for det er meningen med livet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473254-livets-visa-i-en-krise/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.