morsan Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 GammelLurker skrev (40 minutter siden): Mener du at jeg - fordi jeg er psykisk syk - ikke vil evne å regulere mine følelser i et eventuelt forhold? 😃 Nei, det var ikke en kommentar om deg personlig, eller om psykisk syke for den del. Det var en kommentar til at du skrev at det er ubehagelig å tenke på dating som en investering - at du følte deg som en vare. Man er ikke en «vare» i en datingsituasjon, men ønsket om å finne en partner som er bra for en går begge veier. Det betyr at den du eventuelt dater ikke «vurderer» deg for vurderingens skyld, eller for din skyld, men for vedkommendes egen skyld. Og i det ligger det at den personen ønsker å komme ut av dette med et resultat som er bra for seg selv. De vil ikke være med på dette bare for å være «greie». Det var det jeg mente med emosjonell veldedighet 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473272-lei-meg-ingen-%C3%B8nsker-meg/page/2/#findComment-4175962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelLurker Skrevet 12. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2023 morsan skrev (23 timer siden): Nei, det var ikke en kommentar om deg personlig, eller om psykisk syke for den del. Det var en kommentar til at du skrev at det er ubehagelig å tenke på dating som en investering - at du følte deg som en vare. Man er ikke en «vare» i en datingsituasjon, men ønsket om å finne en partner som er bra for en går begge veier. Det betyr at den du eventuelt dater ikke «vurderer» deg for vurderingens skyld, eller for din skyld, men for vedkommendes egen skyld. Og i det ligger det at den personen ønsker å komme ut av dette med et resultat som er bra for seg selv. De vil ikke være med på dette bare for å være «greie». Det var det jeg mente med emosjonell veldedighet Nå forstår jeg 😀 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/473272-lei-meg-ingen-%C3%B8nsker-meg/page/2/#findComment-4176119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.