Gå til innhold

Sliter med å komme meg opp av senga

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal på besøk til et familiemedlem i dag og jeg sliter sånn med å komme meg opp av senga. Å gjennomføre reisen, virker nesten umulig. Men det er jo noe jeg vil. Jeg bare er så ufattelig sliten. Jeg har så mange negative tanker om meg selv og jeg sitter fast i dem. Det er sikkert dumt av meg å skrive dette på et nettforum. For dere kjenner jo ikke meg. Kroppen føles bare så tung og jeg tenker ikke klart. Jeg har så mange tanker i hodet på en gang at jeg glemmer hele tiden og sliter med å formulere setninger og ord høyt. Men kanskje dette er noe jeg mest føler på selv. At det stopper litt opp i hodet. 

Jeg skulle ønske jeg kunne avlyse, men jeg vet ikke om jeg orker den dårlige samvittigheten det gir meg. Når er det ok å avlyse, når er det ikke? 

Anonymkode: 35be0...615

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/473337-sliter-med-%C3%A5-komme-meg-opp-av-senga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (13 minutter siden):

Du må tenke effekt. Hva blir resultatet om du blir hjemme?

Hva blir resultatet om du drar? 

Ts her: 

Takk for svar:)
Ja. Det er sant. Om jeg blir hjemme kommer jeg til å ha veldig dårlig samvittighet for å ikke ha dratt. Om jeg drar vil jeg forhåpentligvis få en positiv opplevelse. Jeg er bare litt redd for å presse meg for mye, da jeg sliter litt med å vite hvor mine egne grenser går. Er ikke så lenge jeg kom hjem fra en akuttinnleggelse. Samtidig kan det jo bli verre av å bare være hjemme. Får ta det litt skritt for skritt, stå opp, ordne meg og pakke litt. 

Anonymkode: 35be0...615

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...