Gå til innhold

Hvor går grensen på komformtabel varme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det mest komfortable er 24 grader.  Men jeg synes ikke det er ubehagelig før det blir over 30.  De mener jeg ute altså.  Men det kommer jo selvfølgelig an på luftfuktigheten også.

Jeg har markiser nede for å unngå sollys på vinduene og har lukket dørene så ikke varmen kommer inn. Så akkurat nå er det 25 grader inne og det er helt greit.

Endret av Dorthe

Annonse

Nicklusheletida
Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

For deg? Min går på rundt 22 grader om dagen og helst ikke tropenatt.  
Nå er det altfor varmt for meg, men heldigvis gå solen bak naboblokkene på denne tiden og jeg unngå direkte sollys på boligen frem til 17 i morgen.

Jeg flyttet til et land da det var over 50 grader der. Dette var i august. Jeg gikk ikke ut av huset på 3 dager. Jeg prøvde å gå ut i hagen , men måtte jeg raskt inn igjen. Den fjerde dagen begynte jeg å være mer ute, men oppholdt meg ved et svømmebasseng. Det var skuffende varmt i bassenget også. Det begynte å bli mer behagelig i oktober når gradestokken viste 40 grader. 

40 grader går til nød greit. 50 grader er nesten uutholdelig. 

Endret av Nicklusheletida

Annonse

stjernestøv

20 grader er levelig, når det nærmer seg 30 grader er det for varmt. I natt var det så varmt, phu. Kan slå på kulde på varmepumpa da heldigvis, det gjorde jeg i fjor men får tydeligvis ikke lov av mannen i år. Kommer til å gjøre det fordi jeg. 

Endret av stjernestøv

Om jeg kan være i umiddelbar nærhet til eller i sjøen er 30 grader bare deilig :) . Ikke så deilig om man skal gjøre noe fornuftig, akkurat nå er jeg glad for den hel**tes avkjølingen på jobben, som ellers kan gjøre det litt vel kaldt.

Vil gjerne ha varme kvelder og kjølige netter - litt vanskelig kombo.

Nå ser jeg frem mot en helg ved sjøen - kan nesten ikke vente :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...