Gå til innhold

Er FRP alt-right?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (14 minutter siden):

Nå er det vel ganske kjent hvem av berømte mennesker som var i kretsen eller som hadde med Maxwell og Epstein å gjøre. Hvilke videre info trenger vi mener du? 

Navn! Så vi kan fengsle dem. Selvsagt, navn. Rettssaker. 

Anonymkode: e7eaa...a5d

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Navn! Så vi kan fengsle dem. Selvsagt, navn. Rettssaker. 

Det går ikke an å offentligjøre navn på grunn av spekulasjoner om hva noen kan ha gjort. Man fengsler ikke mennesker på grunn av en mistanke. 

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det går ikke an å offentligjøre navn på grunn av spekulasjoner om hva noen kan ha gjort. Man fengsler ikke mennesker på grunn av en mistanke. 

Mistanke? 😂 det er mer enn mistanker i bildet her. Mistenkes noen for voldtekt (eventuelt drap), så SIKTES og varetektsfengsles dem frem til det er bevist at de ikke kan ha gjort det. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ifølge konspirasjonsteoretikerne, nei, åpenbart ikke. Les litt om det, du.

I følge de konspirasjonsteoriene jeg har les om er det kun de onde demokraftene med Hillary Clinton i spissen som er småbarn-kanibaler.

Anonymkode: 7fd82...413

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Mistanke? 😂 det er mer enn mistanker i bildet her. Mistenkes noen for voldtekt (eventuelt drap), så SIKTES og varetektsfengsles dem frem til det er bevist at de ikke kan ha gjort det. 

?? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er mest sannsynlig ett menneske som tror det verste om dine motstandere. Og ikke særlig kritisk heller. Se hva det naive våset koker ned til i feks pizzagate. Men du vil nok ikke forstå. For da kan du bli støtt ut av kulten din.

Anonymkode: c88d2...5c8

AnonymBruker

I følge de konspirasjonsteoriene jeg har les om er det kun de onde demokraftene med Hillary Clinton i spissen som er småbarn-kanibaler.

Åh, okei, nei.. de spekulerer i langt mer enn det. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du er mest sannsynlig ett menneske som tror det verste om dine motstandere. Og ikke særlig kritisk heller. Se hva det naive våset koker ned til i feks pizzagate. Men du vil nok ikke forstå. For da kan du bli støtt ut av kulten din.

Eh, hæ? 😂

1. Hvem er mine "motstandere"? 

2. Jeg er ekstremt kritisk. 

3. Kulten? Hvilken kult er jeg med i? Har ikke fått med meg det, jeg😊

Annonse

AnonymBruker

Eh, hæ? 😂

1. Hvem er mine "motstandere"? 
hillay og co

2. Jeg er ekstremt kritisk. 
ja mot Hillary og co

3. Kulten? Hvilken kult er jeg med i? Har ikke fått med meg det, jeg😊konspirasjomsidiotene er en kult qanon er en annen det er mange som tror på hva det skulle være, og du er en av dem

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 16.48):

"Spekulerer" er ordet ja...

Ja, alt er egentlig spekulasjoner. Alt du leser om i NRK eller VG også, som oftest. Noen ganger basert på fakta, noen ganger basert på løgn. 

Det jeg synes er drøyt er de spekulasjonene om romvesener. Det er litt morsomt da, ler litt av dem som tror på det. Haha

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.6.2023 den 19.40):

Hillay? Hva er det? 

Jeg tror ikke på og har aldri trodd på Qanon. Du virker mindre intelligent, sorry :) Du skriver hva jeg tror på og liker, men bommer så ekstremt grovt! Tragisk. Det er ikke spesielt smart å tro du vet så mye om noen du aldri har snakket med før altså :D

Hvis du mener Hillary Clinton (?), så liker jeg ikke henne. Men hun er ikke fienden min. Jeg liker heller ikke Trump. De to ser jeg på som like ille. Kan egentlig ikke komme på en amerikansk president (-kandidat) som jeg har likt. Alle har store og stygge svin på skogen og er generelt fæle mennesker.

AnonymBruker

Ja, alt er egentlig spekulasjoner. Alt du leser om i NRK eller VG også, som oftest. Noen ganger basert på fakta, noen ganger basert på løgn. 

Noen spekulasjoner har ingen rot i virkeligheten. Som at demokratene med Hillary og Obama i spissen drikker blodet til seksuelt utnyttede barn.

AnonymBruker

Noen spekulasjoner har ingen rot i virkeligheten. Som at demokratene med Hillary og Obama i spissen drikker blodet til seksuelt utnyttede barn.

Men hvordan VET du at det ikke er sant, da? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...