Gå til innhold

Har jobbet ved siden av AAP, men nå har helsen blitt verre igjen. Jeg vil nå kun fokusere på AAP og helsen. Hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har hatt AAP i et år og har jobbet 40% i samme jobb som jeg hadde før AAP. Det har gått sånn passe. Nå har helsen begynt å bli dårligere igjen, noe som har skjedd gradvis dette året. Jeg vil nå kun fokusere på helsen og har mest lyst til å si opp jobben, da jeg merker at denne går utover helsen min. Jeg vil ikke tilbake til denne jobben, men må finne noe nytt, når helsen er bedre igjen.

Men.. Jeg kan vel ikke bare si opp jobben, selv om jeg går på AAP? Hvordan går jeg frem med dette? Det er veldig vanskelig å forholde seg til alt man må, når man er syk dessverre.

Noen som har lik erfaring som meg og som hoppet av jobb pga helsen ble verrre igjen under AAP som kan dele erfaringer og hvordan dere gikk frem?

Anonymkode: 37c3e...2f8

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må først og fremst konsultere din behandler og bli enig om du skal søkes til 100% aap eller 60% som nå. Og begrunne dette. Å selv bestemme grad av arbeidsuførhet er ikke riktig, det skal legen din gjøre sammen med deg 

Anonymkode: 19b9b...446

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...