Gå til innhold

Hvor lenge klarer du å gå uten mat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg klarer mange timer. 

Anonymkode: 1e729...2d5

På vanlige arbeidsdager spiser jeg to ganger i løpet av en dag, ca. kl. 12 og kl. 16:30, funker fint det. Men hva er vitsen med å gå mange timer uten mat om man er sulten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lavender skrev (39 minutter siden):

Mener du hvor lenge man kan gå uten mat før man merker symptomer på at man er sulten eller bare generelt?

Ja før du kjenner du er sulten på en dag 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

På vanlige arbeidsdager spiser jeg to ganger i løpet av en dag, ca. kl. 12 og kl. 16:30, funker fint det. Men hva er vitsen med å gå mange timer uten mat om man er sulten? 

Kunne du klart at du tok ditt første måltid kl 16:30? 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja før du kjenner du er sulten på en dag 

Anonymkode: 1e729...2d5

Det varierer etter hva jeg har spist og hvor mye (naturligvis), men jeg blir generelt sett veldig fort sulten, så om jeg skulle oppgi ett tidsperspektiv ville jeg sagt 1-3 timer kanskje. Hva fikk deg til å stille spørsmålet egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
lavender skrev (1 minutt siden):

Det varierer etter hva jeg har spist og hvor mye (naturligvis), men jeg blir generelt sett veldig fort sulten, så om jeg skulle oppgi ett tidsperspektiv ville jeg sagt 1-3 timer kanskje. Hva fikk deg til å stille spørsmålet egentlig?

Lurte bare..spist 1/4 av en pizza og drukket siden. Fint med promille før jeg stuper i seng. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kunne du klart at du tok ditt første måltid kl 16:30? 

Anonymkode: 1e729...2d5

Ja, om jeg hadde drukket nok te og vann i løpet av dagen, men jeg ser ingen grunn til at jeg skulle vente å lenge. Det er ikke sånn at man er flinkere jo lengre det går mellom måltidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Ja, om jeg hadde drukket nok te og vann i løpet av dagen, men jeg ser ingen grunn til at jeg skulle vente å lenge. Det er ikke sånn at man er flinkere jo lengre det går mellom måltidene.

Når det er vondt på innsiden hjelper det. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når det er vondt på innsiden hjelper det. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Kan du ikke få hjelp mot det vonde fremfor å sulte deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke få hjelp mot det vonde fremfor å sulte deg?

Blitt tykk så det hjelper for kroppen 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Lurte bare..spist 1/4 av en pizza og drukket siden. Fint med promille før jeg stuper i seng. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Skjønner. Jeg så svaret ditt til Lillemus og vil bare si at jeg håper du søker hjelp. Denne metoden å døyve smerte på er ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lavender skrev (2 minutter siden):

Skjønner. Jeg så svaret ditt til Lillemus og vil bare si at jeg håper du søker hjelp. Denne metoden å døyve smerte på er ikke verdt det.

Hjelp? 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Blitt tykk så det hjelper for kroppen 

Anonymkode: 1e729...2d5

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hjelp? 

Anonymkode: 1e729...2d5

Du trenger jo psykiatrisk hjelp dersom du har så vondt inni deg at du føler du må sulte deg for å døyve smerten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det tenger jeg ikke.

Anonymkode: 1e729...2d5

Ut i fra det du skriver i tråden her så virker det som du trenger det. Det er jo også ganske vanlig å ikke innse eller fornekte at man har ett problem. Men så klart, ingen kan tvinge deg til å ta i mot hjelp om du ikke ønsker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Du trenger jo psykiatrisk hjelp dersom du har så vondt inni deg at du føler du må sulte deg for å døyve smerten.

Det er på grunn av det hjelper.

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lavender skrev (Akkurat nå):

Ut i fra det du skriver i tråden her så virker det som du trenger det. Det er jo også ganske vanlig å ikke innse eller fornekte at man har ett problem. Men så klart, ingen kan tvinge deg til å ta i mot hjelp om du ikke ønsker det. 

Er ikke tykk eller tynn. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke tykk eller tynn. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Problem kan man ha uavhengig av kroppsvekt. De aller fleste med spiseforstyrrelse er normalvektige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...