Gå til innhold

Hvor lenge klarer du å gå uten mat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
lavender skrev (2 minutter siden):

Problem kan man ha uavhengig av kroppsvekt. De aller fleste med spiseforstyrrelse er normalvektige.

Feiler ingenting. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Feiler ingenting. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Hvorfor sulter du deg for å døyve innvendig smerte om du ikke feiler noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Feiler ingenting. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Så du tenker at det å sulte seg og drikke alkohol er en hensiktsmessig måte å takle smerte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (4 minutter siden):

Hvorfor sulter du deg for å døyve innvendig smerte om du ikke feiler noe?

Vet ikke 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lavender skrev (3 minutter siden):

Så du tenker at det å sulte seg og drikke alkohol er en hensiktsmessig måte å takle smerte på?

Ja alle er patetiske 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja alle er patetiske 

Anonymkode: 1e729...2d5

Jeg tror ikke noe på at du tenker det er en god mestringsstrategi. Jeg vet ikke hvor alvorlig dette problemet har blitt for deg ennå, men til tidligere du kan få hjelp til bedre er det. Så jeg sier det igjen, jeg håper du vil be om hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
lavender skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke noe på at du tenker det er en god mestringsstrategi. Jeg vet ikke hvor alvorlig dette problemet har blitt for deg ennå, men til tidligere du kan få hjelp til bedre er det. Så jeg sier det igjen, jeg håper du vil be om hjelp.

Har god kontroll og god erfaring . 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Har god kontroll og god erfaring . 

Anonymkode: 1e729...2d5

Vel, jeg vet ikke helt hva mer jeg skal si. Men jeg håper i alle fall du klarer be om hjelp den dagen du opplever at du trenger det. For slikt er vanskelig å komme ut av på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
lavender skrev (39 minutter siden):

Vel, jeg vet ikke helt hva mer jeg skal si. Men jeg håper i alle fall du klarer be om hjelp den dagen du opplever at du trenger det. For slikt er vanskelig å komme ut av på egenhånd.

Bla Bla bla alle feiler ikke noe. God natt. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var poenget ditt med tråden? Det virker som om du har lyst å få frem de tingene du gjør som du vet folk vil reagere på, og så nekter du for alt når du blir konfrontert med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Hva var poenget ditt med tråden? Det virker som om du har lyst å få frem de tingene du gjør som du vet folk vil reagere på, og så nekter du for alt når du blir konfrontert med det. 

Sel følgelig måtte du komme . Nå skal jeg legge  meg. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sel følgelig måtte du komme . Nå skal jeg legge  meg. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Høres fornuftig ut, så klarer du kanskje stå opp i ok tid i morgen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (8 timer siden):

Hva var poenget ditt med tråden? Det virker som om du har lyst å få frem de tingene du gjør som du vet folk vil reagere på, og så nekter du for alt når du blir konfrontert med det. 

Kan høres ut som en av de spiseforstyrrede som hardnakket nekter for det en lang stund ja. Jeg har gitt opp å svare vedkommende i denne tråden, hun motsier bare seg selv og det er nyttesløst å si noe - det hun vil er tydeligvis å få skryt for at hun klarer å gå lenge uten mat, det er ingenting å skryte for noen for. Man verken spiser eller ikke spiser for å være flink, men fordi man trenger det for å ta vare på kroppen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (10 timer siden):

Kan høres ut som en av de spiseforstyrrede som hardnakket nekter for det en lang stund ja. Jeg har gitt opp å svare vedkommende i denne tråden, hun motsier bare seg selv og det er nyttesløst å si noe - det hun vil er tydeligvis å få skryt for at hun klarer å gå lenge uten mat, det er ingenting å skryte for noen for. Man verken spiser eller ikke spiser for å være flink, men fordi man trenger det for å ta vare på kroppen sin.

Er strengt tatt ingenting som heter spiseforstyrrelse. Burde du visst som er bibliotektekninker. Eller var det bibliotekar? 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er strengt tatt ingenting som heter spiseforstyrrelse. Burde du visst som er bibliotektekninker. Eller var det bibliotekar? 

Anonymkode: 1e729...2d5

Spiseforstyrrede. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
UtakknemligDiva

Når jeg bruker den medisinen jeg bruker klarer jeg dessverre bare 2 timer. Jeg har ikke lyst på mat, men kroppen lager ubehag om jeg lar være. Jeg får ticks(ikke alvorlige, og jeg klarer å skjule de noenlunde, men jeg merker det blir mer ukontrollerbart) , jeg kan bli kvalm, i verste fall besvime. 
Uten meds kommer det an på. Kanskje det at jeg spiser mer de gangene jeg spiser da gjør at jeg holder meg lenger, men kanskje 4 timer max. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (14 minutter siden):

Når jeg bruker den medisinen jeg bruker klarer jeg dessverre bare 2 timer. Jeg har ikke lyst på mat, men kroppen lager ubehag om jeg lar være. Jeg får ticks(ikke alvorlige, og jeg klarer å skjule de noenlunde, men jeg merker det blir mer ukontrollerbart) , jeg kan bli kvalm, i verste fall besvime. 
Uten meds kommer det an på. Kanskje det at jeg spiser mer de gangene jeg spiser da gjør at jeg holder meg lenger, men kanskje 4 timer max. 

Da må du spise mat så du ikke får blodtrykksfall og besvimer. Jeg er godt trent så jeg kan klare meg ekstremt lenge. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da må du spise mat så du ikke får blodtrykksfall og besvimer. Jeg er godt trent så jeg kan klare meg ekstremt lenge. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Jeg spiser som bare faen jeg. Trente ekstremt en periode jeg og. Kunne ikke gå lenger uten for det. Hvis det var faktisk trening du mente da, eller var det trening i å gå uten mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Jeg spiser som bare faen jeg. Trente ekstremt en periode jeg og. Kunne ikke gå lenger uten for det. Hvis det var faktisk trening du mente da, eller var det trening i å gå uten mat?

Nei mente hvor lenge uten mat uten trening. 

Anonymkode: 1e729...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...