Gå til innhold

Hva koster en Time dusj?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

??

Anonymkode: 66de4...d8b

Det kommer helt an på hva strømprisen er hos deg. Dersom du har egen varmtvannstank tømmer du tanken lenge før du har dusjet i en time, men om du bor i borettslag med fjernvarme så kan du jo dusje så lenge du vil.

morsan skrev (11 timer siden):

En time?? Gåsj! Jeg som synes avisene overdriver når de bruker timinutters dusj som normalen når de skriver om strømprisene 😮 

Tredve til seksti minutt i dusjen regnes som normalt. Derfor spurte jeg om pris fordi jeg ikke vet hva dette vil koste. 

Lillemus skrev (21 timer siden):

Det kommer helt an på hva strømprisen er hos deg. Dersom du har egen varmtvannstank tømmer du tanken lenge før du har dusjet i en time, men om du bor i borettslag med fjernvarme så kan du jo dusje så lenge du vil.

Vet ikke om det er fjernvarme? Varmen er ikke så vidt jeg vet fjern fordi jeg har varmtvann. 

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke om det er fjernvarme? Varmen er ikke så vidt jeg vet fjern fordi jeg har varmtvann. 

Du må skjerpe snart. Enten er du 15 år ellers så du fullstendig blåst *rister på hodet*. De siste dagene har du vist fullstendig mangel på allmennkunnskap.

Dorthe skrev (16 minutter siden):

Du må skjerpe snart. Enten er du 15 år ellers så du fullstendig blåst *rister på hodet*. De siste dagene har du vist fullstendig mangel på allmennkunnskap.

Jeg er sikkert blåst siden du er verdensmester 😕 hvem er du til og si hva jeg er? Les norsk ukeblad du! 

Dorthe skrev (2 minutter siden):

Det heter til å si.  Grammatikk fra barneskolen.

Få deg et liv! Jeg spør et spørsmål- det eneste du kan bidra med er å slenge dritt. Si meg føler du deg bedre enn meg?  De som har dette behovet med å trykke ned andre er de det er synd i! 

Annonse

Everybody skrev (11 minutter siden):

Er det ikke på ungdomsskolen man lærer forskjellen på å og og?

Fullførte du vgs? For hvis du fullførte grunnskolen eller vgs så vet eu GODT at det å OG Å eller hva faen å Og mobbe er STYGT GJORT!!!

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fullførte du vgs? For hvis du fullførte grunnskolen eller vgs så vet eu GODT at det å OG Å eller hva faen å Og mobbe er STYGT GJORT!!!

Wow, slapp av litt nå. Ja jeg fullførte vgs. Det er ingen som mobber noen her, det er bare du som stiller litt vel dumme spørsmål noen ganger som får folk til å lure. Men ingen spørsmål er egentlig dumme, så spør i vei.

Everybody skrev (1 minutt siden):

Wow, slapp av litt nå. Ja jeg fullførte vgs. Det er ingen som mobber noen her, det er bare du som stiller litt vel dumme spørsmål noen ganger som får folk til å lure. Men ingen spørsmål er egentlig dumme, så spør i vei.

Det SOM ER DUMME spørsmål for deg ER IKKE dumme spørsmål for meg!!!!! FY FAEN HVOR DUMME UINTELLIGENTE SPØRSMÅL som stilles her fra tid til annen, MEN jeg går IKKE inn i en tråd OG SIER DETTE!!!!! FOR FAEN I HELVETE! 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det SOM ER DUMME spørsmål for deg ER IKKE dumme spørsmål for meg!!!!! FY FAEN HVOR DUMME UINTELLIGENTE SPØRSMÅL som stilles her fra tid til annen, MEN jeg går IKKE inn i en tråd OG SIER DETTE!!!!! FOR FAEN I HELVETE! 

Ok, slapp av. Beklager det, men det har vært en del trolling så det er vanskelig å vite hva som er seriøst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...