Gå til innhold

Hvilken YouTube-video ser du på nå?

Anbefalte innlegg

Mimrer om denne. Gir meg masse minner til min opprørske tid i begynnelsen av 20-årene. Har mange gode minner til denne filmen (og selvsagt musikken fra The Doors).

Denne scenen, Jim Morrisons dødscene, kombinert med hans egen lyrikk, er spesielt sterk.

(Ja, den siste delen er fra Jim Morrisons faktiske grav).

Endret av Vhanja

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 21.11):

Anonymkode: 4e3bc...822

Alt han gjør er bare å gå rundt i leiligheten sin, spise brødskiver, lese om fly, pasta med tomatsaus og laste opp videoer på youtube sikkert 20 ganger daglig. 🤣😂

Endret av Everybody
Everybody skrev (Akkurat nå):

Alt han gjør er bare å gå rundt i leiligheten sin, spise brødskiver, lese om fly, pasta med tomatsaus og laste opp videoer på youtube sikkert 6 ganger daglig. 🤣😂

Mer enn det, i dag har det blitt ca. 35 videoer så vidt jeg kan telle opp!

Fanclub også: https://www.reddit.com/r/TeamMongoTV/

Annonse

Everybody skrev (20 timer siden):

Alt han gjør er bare å gå rundt i leiligheten sin, spise brødskiver, lese om fly, pasta med tomatsaus og laste opp videoer på youtube sikkert 20 ganger daglig. 🤣😂

Ja;)

Annonse

Ser på mye tilfeldig, men den jeg følger fast er Jonna Jinton

Har aldri sett et mer inspirerande menneske noen gang. Hun er kreativ og en  kjempedyktig fotograf. Hun maler og synger, og bor langt oppe i ingenmannsland fordi hum elsker naturen og alt den byr på. Hun er så varm og levende, hun er nysgjerrig men fimner ro med så lite ( som egentlig er stort ) Hun gir og gir, og klarer samtidig å formidle seg og sitt. For en unik og usedvanlig vakker sjel den dama er! Hun bor sammen med mamnen sin som også er en fantastisk og superintrovert kunstnersjel som lager smykker. De er veldig fine sammen. Og det er dyra deres. Som de lar leve et godt dyreliv. 

Jeg har mine dårlige dager. Og når jeg har en dårlig dag så hjelper ikke bøker, musikk eller å male så mye som Jonna hjelper. Faktisk!  Hun er balsam og beroligende, inspirerende og ekte. Hun er ren medisin og terapi selv om du tror du ikke trenger det der og da. Og, følgene hennes formidler også kjærlighet. Ekte og udramatisk ❤

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...