Gå til innhold

Kunne du kjøpt en dunjakke til 7999-,?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo selvsagt får jeg av alle i familien tanter onkler søsken besteforeldre ja hele bøtteballetten men det er kun av de jeg kan ønske meg gaver i høy prisklasse. Kanskje besteforeldre kunne gitt 3000-, nei ikke gå fra tråden.. synes du jeg er vanskelig? Jeg tror ikke jeg er så lett alltid selv. Før var 4000-, verdt like mye som 8000 -, nå. Tiden forandrer seg. 

Anonymkode: 8aa2a...bc1

Hvorfor bruker du ord som "bøttebaletten" hvis du er yngre en 40? 

Det er et avlegs ord ingen unge bruker 🙃 ( jeg googlet det opp ) 

Fortsetter under...

Kashmir skrev (5 minutter siden):

Hvorfor bruker du ord som "bøttebaletten" hvis du er yngre en 40? 

Det er et avlegs ord ingen unge bruker 🙃 ( jeg googlet det opp ) 

Kult at jeg kunne imponere deg med et «vanskelig» ord. Det er er uttryk på dialekt så jeg tenkte ikke meg om at ordet kunne virke avansert for deg. :D Jeg har flere på lager som jeg kan bruke fremover sånn at du må Google opp :P 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kult at jeg kunne imponere deg med et «vanskelig» ord. Det er er uttryk på dialekt så jeg tenkte ikke meg om at ordet kunne virke avansert for deg. :D Jeg har flere på lager som jeg kan bruke fremover sånn at du må Google opp :P 

Imponerte og imponerte. Jeg syns det var et morsomt ord, mye pga rytmen i det. Var usikker på betydning og googlet det. Det er av ord og uttrykk som "ingen" bruker lengre. 

Tror ikke på at det er "dialekt" nei 😆 jeg tror nok det er alderen din som du avslører iblant... 😀

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Imponerte og imponerte. Jeg syns det var et morsomt ord, mye pga rytmen i det. Var usikker på betydning og googlet det. Det er av ord og uttrykk som "ingen" bruker lengre. 

Tror ikke på at det er "dialekt" nei 😆 jeg tror nok det er alderen din som du avslører iblant... 😀

Hehe ok du om det :D jeg tar det som et kompliment at du tror det :) 

Annonse

Hæ? 

Hva har det med gamledagse ord og uttrykk å gjøre? 

Det er uttrykk det og. Jeg har alltid sagt bøtteballett og det er et uttryk mange bruker som jeg kjenner. Uavhengig av alder altså :P 

Kashmir skrev (12 minutter siden):

Så hva betyr bøttebalett slik du tolket det? For meg betyr det å beskrive noe på en humoristisk måte om nære og kjære :) 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så hva betyr bøttebalett slik du tolket det? For meg betyr det å beskrive noe på en humoristisk måte om nære og kjære :) 

Ja, jeg tolket det humoristisk. Skal begynne å bruke det, for det var et morsomt ord. 

Annonse

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg har hørt "hermegås" før, men det er ikke så morsomt ord. Copycat klinger bedre 😀

Nei hermegås det man sier på norsk når man skriver norsk 😂 hermegås er og en lek og brukes i min betydning til deg på en negativ måte. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei hermegås det man sier på norsk når man skriver norsk 😂 hermegås er og en lek og brukes i min betydning til deg på en negativ måte. 

Unge mennesker bruker "copycat". Alle over en viss alder bruker "hermegås" 

Jeg skjønte at du mente det negativt. Men du kan jo se på det som at jeg ble inspirert. Liker språk skjønner du, og er jo gøy å utvide ordforrådet litt 😊

Endret av Kashmir

Unge mennesker bruker "copycat". Alle over en viss alder bruker "hermegås" 

Jeg skjønte at du mente det negativt. Men du kan jo se på det som at jeg ble inspirert. Liker språk skjønner du, og er jo gøy å utvide forrådet litt 😊

Hvem er du til å definere meg? Nei mange ord kan man bruke selv om man er 100 år.  La meg være meg og så lar jeg deg være deg. Nå kopierer du ord jeg bruker og setter meg i en bås, og det liker jeg dårlig.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...