Gå til innhold

Ny natt med vold i Sverige – ikke vært så farlig siden 1945

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kanskje på tide å våkne opp nå?

Ikke for min del. Det er mange nok i Norge som er engstelig for dette og det kommer til å være så mye baluba i media om det at det ikke er noe jeg kommer til å bruke energi på.

Fortsetter under...

13 minutes ago, Drømmeautomat said:

Ikke for min del. Det er mange nok i Norge som er engstelig for dette og det kommer til å være så mye baluba i media om det at det ikke er noe jeg kommer til å bruke energi på.

Er det derfor du ikke stemmer, fordi du ikke gidder bry deg med hva som skjer i samfunnet?

Anonymkode: 42d9c...3e2

Merkelig, jeg leste i NRK at alt gikk bra og at de hadde masse fremgang (i 2017):

https://www.nrk.no/norge/carl-bildt-refser-sylvi-listhaug_-_-sverige-er-et-velfungerende-samfunn-1.13663896

Mulig de bare lyver om tilstanden, for å ikke måtte endre kurs.

Som vel er samme som Norge gjør. 

Men er vel bare rakettforskere som kan se hvor dette ender, alle andre tror på julenisser og magisk jord (hvorfor var det ikke magisk jord i Sverige, kun i Norge, det er rart...). 

Anonymkode: 76731...fd1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...