Gå til innhold

Hva synes du om den nye "Gjest-funksjonen"?

Hva synes du om den nye "Gjest-funksjonen"?  

14 stemmer

1. 1. Hva synes du om den nye "Gjest-funksjonen"?

• Liker det
      6
    • Liker det ikke
      8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Everybody skrev (46 minutter siden):

At i stedet for en felles anonym bruker så står det gjest og en kode eller bare gjest? Man kan heller ikke like innleggene til de som bruker gjest.

Liker den dårlig. Folk som ikke ønsker å skrive under med fast nick, er jo ikke noe mer gjester enn andre brukere. De er brukere som ikke ønsker å skrive under med fast nick...

frosken skrev (7 minutter siden):

Liker den dårlig. Folk som ikke ønsker å skrive under med fast nick, er jo ikke noe mer gjester enn andre brukere. De er brukere som ikke ønsker å skrive under med fast nick...

Samme her. Kan heller ikke like et svar en får fra gjest. Det er ikke noe særlig synes jeg.

Lady HM skrev (7 minutter siden):

Skjønner ikke poenget - det blir like mange "gjest" som "anonym bruker" og en må likevel følge med på kodene - så jeg klarer ikke helt å forstå hva som er greia. Men mulig jeg har misforstått hensikten.

Det er vel litt lettere når man får kodene slått opp stort ved hvert innlegg og ikke med små skrift nederst, men... Hvorfor ikke AB og så tallkoden?

Jeg skjønner ikke greia med "Gjest" pluss kode. Hvorfor ikke bruke "AB" pluss kode. Dessuten tror jeg man klarte å skille de ulike ab- brukerne fra hverandre før dette systemet i fet skrift øverst dukket opp. 

Men for all del. Det gjør meg ingenting. Helt i orden for meg at det er blitt gjort endringer. 

Endret av Solfryd

Annonse

Lillemus skrev (13 timer siden):

Det er vel litt lettere når man får kodene slått opp stort ved hvert innlegg og ikke med små skrift nederst, men... Hvorfor ikke AB og så tallkoden?

Her er det rett og slett ingen annen grunn enn at det var sånn kodingen var. Og det er noe som kan forandres på om jeg spør om det :) Grunnen til at jeg testet det ut her er for det første at det er ett lite forum, dere er gode på tilbakemeldinger, og også her har det vært nevnt at det er vanskelig å skille mellom de forskjellige siden det står AB på alle sammen. 

Jeg var derimot ikke klar over at man ikke kunne like innleggene fra disse, så det må jeg se om er mulig å få til. 

Lillemus skrev (15 timer siden):

Enig. En del brukere liker jo å hoste opp eldgamle tråder, og der har jo alle brukere Gjest før eget nicknavn. Hadde vært ryddigere å skrive AB og kode for å skile fra hverandre, og det ville også vært en fordel om koden kunne blitt kortere også. Ville dessuten valgt en annen "avatar", sort ble veldig dominerende og mørkt.

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...