AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/arbeiderpartiets-utalelige-feighet/o/5-95-1417021 Svært alvorlige trusler fra kriminelle innvandrere tvang henne til å flytte – på hemmelig adresse et annet sted i byen. Og støtten fra Arbeiderpartiet uteble. Der ville de helst at hun skulle glatte over problemene i bydelen. «I Arbeiderpartiet ville de ikke ta på alvor det vi fortalte om. I stedet laget de en skryteliste over alt det positive som er gjort i bydelen. I valgkamptider fikk vi beskjed om at vi måtte dempe beskrivelsen av problemene», fortalte Gaulin i «Debatten». Gaulin avviste også at kriminaliteten og ungdomsvolden var skapt av rasisme, fattigdom og trangboddhet. Til Nettavisen har hun tidligere sagt at Arbeiderpartiet har neglisjert det som skjer. Og at det er en ukultur i partiet der man ikke tør å snakke om demografien som en årsak til problemene. Jan Bøhler var også med i «Debatten». Han har tidligere vært stortingsrepresentant for Arbeiderpartiet, og bekreftet det Gaulin fortalte om at partiet ikke ønsker at man skal omtale problemene i innvandrertette bydeler: «Det er en taushetskultur i partiet. Man skal ikke snakke høyt om det alle folk ser.» I Arbeiderpartiet vet man om alt det gale som skjer i Oslo øst. Men offisielt har man bare sett en annen vei – og fortsatt å snakke om trangboddhet og fattigdom. For man skal jo ikke stigmatisere noen – ved å fortelle sannheten. For nå bør Arbeiderpartiet bryte gjennom sin egen, feige taushetskultur og snakke åpent om et samfunnsproblem som kan komme til å rive landet vårt i stykker hvis det ikke tas skikkelig tak i. Anonymkode: 5823a...8be 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Ja bra det til en viss grad kommer frem i mediene, men problemet er jo at dette er alt for sent..... Du klarer ikke å løse problemene etter at de er blitt så store, så nå blir det mer å venne seg til det. Det er fortsatt null ønske om stans i innvandring f.eks, selv nå med alle problemene, så da er det intet håp. Håper dere som stemmer/stemte AP er fornøyd med å ha rasert landet vårt. Generasjoner på generasjoner bygget landet opp og gjorde dere så privilegerte, at dere ødela alt for å "føle dere bra". Gratulerer!!! 😅 Anonymkode: 8b09e...6d5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja bra det til en viss grad kommer frem i mediene, men problemet er jo at dette er alt for sent..... Du klarer ikke å løse problemene etter at de er blitt så store, så nå blir det mer å venne seg til det. Det er fortsatt null ønske om stans i innvandring f.eks, selv nå med alle problemene, så da er det intet håp. Håper dere som stemmer/stemte AP er fornøyd med å ha rasert landet vårt. Generasjoner på generasjoner bygget landet opp og gjorde dere så privilegerte, at dere ødela alt for å "føle dere bra". Gratulerer!!! 😅 Anonymkode: 8b09e...6d5 Jeg er fornøyd med å ha stemt og å ville stemme videre på Ap. De ser problemene som de er. Fattigdom og mangel på utdannelse gjør at ungdommene leter etter tilhørighet. Hudfarge/hårfarge bestemmer ikke kriminalitet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Savannah skrev (5 minutter siden): Jeg er fornøyd med å ha stemt og å ville stemme videre på Ap. De ser problemene som de er. At tidligere Ap-politikerne sier Ap feier problemene under teppet ignorere du. Det går jo på skinner mot "svenske tilstander". Lykke til. Anonymkode: 5823a...8be 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At tidligere Ap-politikerne sier Ap feier problemene under teppet ignorere du. Det går jo på skinner mot "svenske tilstander". Lykke til. Anonymkode: 5823a...8be Hva Jan Bøhler sier bryr jeg meg ikke spesielt om. Han kjørte sitt eget løp i åresvis og forlot så Ap. Jeg kjenner Jan og faktisk mye bedre enn mange av Aps stortingsgruppe hvor han hørte til i åresvis. Hvis han ikke ser trangboddheten og fattigdomen i Groruddalen nå så har han fått skylapper for øynene. Jeg husker hvordan han snakket før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Savannah skrev (8 minutter siden): Hudfarge/hårfarge bestemmer ikke kriminalitet. Det er det ingen som har påstått. Men at dere på venstresiden ikke ser en sammenheng med macho æres- og klanskultur kombinert med lav tillit til myndigheter og rettssamfunnet (typisk for MENA-land) er absurd. Hva kan grunnen være til det er svært lite kriminalitet og problemer med "fattige" innvandrere fra land som Chile, Thailand, Vietnam, Kina og India? Det kan du gruble litt på. Anonymkode: 5823a...8be 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Savannah skrev (3 minutter siden): Hva Jan Bøhler sier bryr jeg meg ikke spesielt om. Han kjørte sitt eget løp i åresvis og forlot så Ap. Jeg kjenner Jan og faktisk mye bedre enn mange av Aps stortingsgruppe hvor han hørte til i åresvis. Hvis han ikke ser trangboddheten og fattigdomen i Groruddalen nå så har han fått skylapper for øynene. Jeg husker hvordan han snakket før. Jada, det gjør du sikkert. Og Gaulin ser ikke virkeligheten, og farer med løgn, selv om hun står midt oppi det. Jeg tror det heller er slike som deg som har skylapper på. Anonymkode: 5823a...8be 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er det ingen som har påstått. Men at dere på venstresiden ikke ser en sammenheng med macho æres- og klanskultur kombinert med lav tillit til myndigheter og rettssamfunnet (typisk for MENA-land) er absurd. Hva kan grunnen være til det er svært lite kriminalitet og problemer med "fattige" innvandrere fra land som Chile, Thailand, Vietnam, Kina og India? Det kan du gruble litt på. Anonymkode: 5823a...8be Er det plutselig blitt stor forskjell på å komme fra India og Pakistan. Jøje meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Savannah skrev (23 minutter siden): Jeg er fornøyd med å ha stemt og å ville stemme videre på Ap. Du fikk meg til å tenke på denne meme-en. Ap er som demokratene/mainstream medier i USA. At du kan se på denne politikken, og resultatene, og si deg fornøyd, er egentlig så utrolig at det er vanskelig å forstå. En har noen briller som bare ikke vil se "problemet" selv om det er rett foran deg, for ideologien sier at alt skal gå bra, bare en fortsetter som før. Bortsett fra at byen brenner ned (ETTER OPTØYER BASERT PÅ EN LØGN BTW....som CNN også sikkert "glemte" å fortelle seerne) så er det relativt fredelig her egentlig. Men hva tenker du om Sverige da, AP sin politikk er vel bedre implementert i Sverige egentlig, så om en liker AP politikk bør en vel elske Sverige og Sveriges utvikling, antar jeg ? Er Sverige på riktig vei, politisk, slik du ser det? Anonymkode: 8b09e...6d5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du fikk meg til å tenke på denne meme-en. Ap er som demokratene/mainstream medier i USA. At du kan se på denne politikken, og resultatene, og si deg fornøyd, er egentlig så utrolig at det er vanskelig å forstå. En har noen briller som bare ikke vil se "problemet" selv om det er rett foran deg, for ideologien sier at alt skal gå bra, bare en fortsetter som før. Bortsett fra at byen brenner ned (ETTER OPTØYER BASERT PÅ EN LØGN BTW....som CNN også sikkert "glemte" å fortelle seerne) så er det relativt fredelig her egentlig. Men hva tenker du om Sverige da, AP sin politikk er vel bedre implementert i Sverige egentlig, så om en liker AP politikk bør en vel elske Sverige og Sveriges utvikling, antar jeg ? Er Sverige på riktig vei, politisk, slik du ser det? Anonymkode: 8b09e...6d5 Du støtter vel Trump. Hva mener han? Så kan jeg tenke meg at du støtter Sylvi Listhaug og hennes politikk. Hvis du støtter republikanene i USA så er du langt vekk fra norske meninger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 Del Skrevet 28. oktober 2023 Savannah skrev (2 timer siden): Du støtter vel Trump. Hva mener han? Så kan jeg tenke meg at du støtter Sylvi Listhaug og hennes politikk. Hvis du støtter republikanene i USA så er du langt vekk fra norske meninger. At "Orange man bad", kan godt stemme, men det endrer ikke på det AP gjør/har gjort med Norge. Bildet var en illustrasjon, på hvordan en kan klare å ikke se noe, dersom viljen er sterk nok. For dere er det innvandring er positivt, det skal trum(p)fe alt av logikk og statistikk. Ingen selvkritikk eller selvransakelse. Hva slags poltiikk var det som ledet oss hit (og sverige dit), det var din politikk, også skylder du på trump... 😅 Anonymkode: 8b09e...6d5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Det hadde jo vært fint om saken kunne diskuteres uten å angripe hverandre i alle slike tråder. "Du er sånn og sånn" og "jeg kjenner den og den og VET" og "takket være sånne som deg" fører virkelig ikke til noen bra diskusjon- og da lurer jeg på om intensjonen er å krangle fremfor å høre på argumenter. Jeg syns det er et dårlig og umodent tegn på at voksne heller vil vinne en diskusjon frenfor å se på løsninger. Det er et problem med gjenger. Det som ikke kom fram i debatten er at jo yngre gangsterne er, jo mildere blir de straffet. Han ene som selv var kjent gangster ble heller ikke lyttet til. Når han som selv har vært i miljøet blir argumentert mot- hva er hensikten at han er der og vil forklare da? Når han sier at han opplevde rasisme, at de ikke hadde penger og ikke samme muligheter som andre, så er det helt bak mål å argumentere med at "andre også opplever det, uten å bli kriminelle" Det er like dumt som å si "jeg opplevde det som vanskelig" mens noen svarer "nei, det gjorde du ikke, for jeg opplever det problemfritt" Folk er forskjellige! Noen opplever faktisk ting på en annen måte enn andre, så det er faktisk ikke verre enn det. Da er det like fullt et reelt problem. Selv om det er mindre kriminalitet på Ensjø, så betyr det bare at 1. Det er bedre miljø ( og finn ut hvorfor! ) eller 2. Færre blir rapportert og det er enda større frykt for snitching der. Det er heller ikke noen vits i å snakke om "stopp innvandring" Problemet ER HER allerede. Det jeg personlig reagerer på er at vanlige borgere er feige. Skal vi virkelig flytte og la være å bry oss på grunn av redsel?? Her ligger faktisk et stort problem, og som vanlig forventer vi at "andre rydder opp". Andre enn oss selv altså. Nå er kvartalet bortenfor her ganske så belastet. En kveld kom en av guttegjengene hit for å få tak i en de hadde konflikt med. Nå skal det sies at jeg blir fort forbannet når det blir bråk, så jeg "kortslutter" litt. Også fordi det bor flere småbarn her, og de bør ikke bli skremt av slik bøllete oppdørsel. Dessuten kan det fort bli vold. Så jeg ba dem til h..... komme seg bort herfra. De svarte meg frekt, men ikke helt hårreisende. Likevel ble de her, og da sa jeg at jeg ringte politiet, og de kom fort også. Ikke meningen å sette meg selv som et godt eksempel, men jeg kan heller ikke kritisere andre hvis jeg selv ikke gjør noe! Så da må jeg nesten fortelle det. Om jeg ble redd? Ja, jeg fulgte bedre med de neste gangene jeg var ute. Men jeg går ikke rundt i frykt. Og jo flere vi er som tør å aksjonere og reagere, jo bedre. Hvorfor skal vi unngå og å pingle unna egentlig, og la ( dritt ) unger styre oss?? Er det rart de ikke har respekt for autoriteter?? Så ja, AP fornekter og unnviker. Men resten av oss- befolkningen må da også kunne ta litt tak her? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Kashmir skrev (32 minutter siden): Det er heller ikke noen vits i å snakke om "stopp innvandring" Problemet ER HER allerede. Det er som å si, vi har 100 liter vann i kjelleren, så ingen vits i å prøve å tette lekasjen hvor vannet renner inn..... Du kan ikke bare tømme kjelleren for vannet, om det fortsetter å renne inn vil problemet vedvare, og om vannet strømmer inn fortere enn du får pumpet det ut, så vokser vannstanden. Men om du TETTETR lekasjonen, og sakte pumper vann ut, vil kjelleren til slutt bli tørr... Altså, hvorfor ikke si hey vi har problemer relatert til innvandringen, så la oss ta en pause på noen år og jobbe med integrering av de som allerede er her, og når vi får mer kontroll over situasjonen så kan vi (potensielt) åpne litt opp igjen for flere ikke vestlige innvandrere. Kashmir skrev (37 minutter siden): Det jeg personlig reagerer på er at vanlige borgere er feige. Skal vi virkelig flytte og la være å bry oss på grunn av redsel?? Her ligger faktisk et stort problem, og som vanlig forventer vi at "andre rydder opp". Andre enn oss selv altså. Nå er kvartalet bortenfor her ganske så belastet. En kveld kom en av guttegjengene hit for å få tak i en de hadde konflikt med. Nå skal det sies at jeg blir fort forbannet når det blir bråk, så jeg "kortslutter" litt. Også fordi det bor flere småbarn her, og de bør ikke bli skremt av slik bøllete oppdørsel. Dessuten kan det fort bli vold. Så jeg ba dem til h..... komme seg bort herfra. De svarte meg frekt, men ikke helt hårreisende. Likevel ble de her, og da sa jeg at jeg ringte politiet, og de kom fort også. Ikke meningen å sette meg selv som et godt eksempel, men jeg kan heller ikke kritisere andre hvis jeg selv ikke gjør noe! Så da må jeg nesten fortelle det. Ok bra at du forsøker å gjøre ditt, men når gjengene blir sterke/gale nok er det rett og slett ikke mulig for oss vanlige folk å stanse dem. 1 mot 10 hvor de 10 er bevæpnet, går sjeldent veldig bra. En må unngå at de kommer til landet, og hvis de kommer må de bures inne på livstid for å beskytte oss andre. Men ingen vil gjøre noen av delene, for det er "slemt", istedenfor skal en busse dem inn og kose med dem. Alle kulturer er ikke like, og den norske tilnærmingen funker ikke for visse kulturer, den blir bare utnyttet. Anonymkode: 8b09e...6d5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er som å si, vi har 100 liter vann i kjelleren, så ingen vits i å prøve å tette lekasjen hvor vannet renner inn..... Du kan ikke bare tømme kjelleren for vannet, om det fortsetter å renne inn vil problemet vedvare, og om vannet strømmer inn fortere enn du får pumpet det ut, så vokser vannstanden. Men om du TETTETR lekasjonen, og sakte pumper vann ut, vil kjelleren til slutt bli tørr... Altså, hvorfor ikke si hey vi har problemer relatert til innvandringen, så la oss ta en pause på noen år og jobbe med integrering av de som allerede er her, og når vi får mer kontroll over situasjonen så kan vi (potensielt) åpne litt opp igjen for flere ikke vestlige innvandrere. Ok bra at du forsøker å gjøre ditt, men når gjengene blir sterke/gale nok er det rett og slett ikke mulig for oss vanlige folk å stanse dem. 1 mot 10 hvor de 10 er bevæpnet, går sjeldent veldig bra. En må unngå at de kommer til landet, og hvis de kommer må de bures inne på livstid for å beskytte oss andre. Men ingen vil gjøre noen av delene, for det er "slemt", istedenfor skal en busse dem inn og kose med dem. Alle kulturer er ikke like, og den norske tilnærmingen funker ikke for visse kulturer, den blir bare utnyttet. Anonymkode: 8b09e...6d5 Ok. Så kan ditt første forslag virke logisk. På en måte. Men når det gjelder familiegjenforening, så blir det vel et problem å straffe dem som faktisk ikke har gjort noe galt? Vi kan jo ikke glemme at det TROSS alt er en liten prosent dette gjelder. Og det er et faktum at flere norske ungdommer også er med i disse gjengene- selv om de foreløpig også er i mindretall. Hvordan løse dette? Nei, ikke en mot ti. Når Gaulin ba folk blande seg var det ingen som gjorde noe særlig. Det var minst 50 personer der. Om 40 av dem faktisk reagerte så ville det nok hjulpet? Og når en nabo får problemer må flere bry seg rett og slett. Det er faktisk en grense for hvor mange de ungdommene kan kjempe mot. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Kashmir skrev (1 time siden): Det er heller ikke noen vits i å snakke om "stopp innvandring" Problemet ER HER allerede. Godt, du innrømmer vi har et problem. Men det er da ikke lurt å fortsette som før og la problemet bli enda større. Kashmir skrev (1 time siden): Det jeg personlig reagerer på er at vanlige borgere er feige. Skal vi virkelig flytte og la være å bry oss på grunn av redsel?? Her ligger faktisk et stort problem, og som vanlig forventer vi at "andre rydder opp". Andre enn oss selv altså. Så ja, AP fornekter og unnviker. Men resten av oss- befolkningen må da også kunne ta litt tak her? Syntes du også svenskene er feige som ikke tør gjøre noe med de kriminelle gjengene som er oppsatt med kniver, skytevåpen og bomber? Anonymkode: 5823a...8be 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Godt, du innrømmer vi har et problem. Men det er da ikke lurt å fortsette som før og la problemet bli enda større. Syntes du også svenskene er feige som ikke tør gjøre noe med de kriminelle gjengene som er oppsatt med kniver, skytevåpen og bomber? Anonymkode: 5823a...8be Jeg har aldri fornektet at det er et problem. Det er vel heller tilnærmingsmåten til problemet jeg har reagert på noen ganger. Nå møter du faktisk ikke argumentet mitt. Du unngår å svare på det/ kommentere det- og stiller meg heller spørsmål om probleme i Sverige. Er det ikke i Norge vi plikter å rydde opp da, så hvorfor svarer du ikke på det jeg skriver? Skal vi fortsette å feige ut ovenfor gjenger med barn på 14 år, eller skal vi samle oss å reagere? Endret 29. oktober 2023 av Kashmir 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Kashmir skrev (27 minutter siden): Jeg har aldri fornektet at det er et problem. Det er vel heller tilnærmingsmåten til problemet jeg har reagert på noen ganger. Nå møter du faktisk ikke argumentet mitt. Du unngår å svare på det/ kommentere det- og stiller meg heller spørsmål om probleme i Sverige. Er det ikke i Norge vi plikter å rydde opp da, så hvorfor svarer du ikke på det jeg skriver? Skal vi fortsette å feige ut ovenfor gjenger med barn på 14 år, eller skal vi samle oss å reagere? Jeg forstår ikke denne diskusjonen. Det nytter ikke å diskutere med en som klandrer et politisk parti for alt. Jeg var på møter med Jan Bøler hvor han skrøt veldig av hvor godt det var å bo i Groruddalen. Jeg kjenner ikke Jan privat og personlig, men jeg har møtt han mye oftere enn de som satt sammen med han på Stortinget, dvs. han var aldri tilstede. Han mistet tilliten som politiker da han gikk over til Senterpartiet. Trådstarter angriper med innlegget og fortsetter videre. Jeg har ikke tenkt å skrive mer i denne tråden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Savannah skrev (9 minutter siden): Jeg forstår ikke denne diskusjonen. Det nytter ikke å diskutere med en som klandrer et politisk parti for alt. Jeg var på møter med Jan Bøler hvor han skrøt veldig av hvor godt det var å bo i Groruddalen. Jeg kjenner ikke Jan privat og personlig, men jeg har møtt han mye oftere enn de som satt sammen med han på Stortinget, dvs. han var aldri tilstede. Han mistet tilliten som politiker da han gikk over til Senterpartiet. Trådstarter angriper med innlegget og fortsetter videre. Jeg har ikke tenkt å skrive mer i denne tråden. Jeg oppfatter at innlegget er skrevet etter å ha sett på Debatten sist torsdag, hvor AP faktisk fikk hard kritikk av egne partifeller. De er ikke unlatt kritikk i det hele tatt i dette tilfellet- og heller tvert om. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Kashmir skrev (1 time siden): Nå møter du faktisk ikke argumentet mitt. Du unngår å svare på det/ kommentere det- og stiller meg heller spørsmål om probleme i Sverige. Er det ikke i Norge vi plikter å rydde opp da, så hvorfor svarer du ikke på det jeg skriver? Skal vi fortsette å feige ut ovenfor gjenger med barn på 14 år, eller skal vi samle oss å reagere? Folk våger ikke reagere. Med god grunn, se bare hvordan det gikk med Gaulin. Hun ble regelrett jaget bort, og må bo på hemmelig adresse. Anonymkode: 5823a...8be 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk våger ikke reagere. Med god grunn, se bare hvordan det gikk med Gaulin. Hun ble regelrett jaget bort, og må bo på hemmelig adresse. Anonymkode: 5823a...8be Fordi hun alene måtte gjøre noe. Hadde 40 personer til av de over 50 som var der også handlet, så ville det sett annerledes ut. Men mange venter jo alltid på at andre må ordne opp og ta ansvar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475830-arbeiderpartiets-feighet-%C2%A0vil-ikke-snakke-om-innvandrede-kriminelle-gjenger-og-klaner-det-er-enklere-%C3%A5-fortsette-%C3%A5-unnskylde-problemene-med-trangboddhet/#findComment-4215434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.