Gå til innhold

Arbeiderpartiets feighet - vil ikke snakke om innvandrede kriminelle gjenger og klaner. Det er enklere å fortsette å unnskylde problemene med trangboddhet.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Savannah skrev (På 29.10.2023 den 16.46):

Jan Bøhler bør holde seg unna politikk.  Han har ingenting å gjøre i offentligheten.

Bøhler er en av de politikerne som har best bakgrunn for å uttale seg fornuftig om dette.

Anonymkode: 5823a...8be

Tenker noen bør holde seg unna akademia som feks Hylland Eriksen og andre som bruker sine fine titler til å spre egne usunne meninger.

Anonymkode: 42075...e60

• 2 uker senere...
Savannah skrev (På 28.10.2023 den 17.01):

Er det plutselig blitt stor forskjell på å komme fra India og Pakistan.  Jøje meg.

Statistikken viser vel at det er svært stor forskjell på hvor godt innvandrere fra disse to landene er integrert og klarer seg i Norge.

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Statistikken viser vel at det er svært stor forskjell på hvor godt innvandrere fra disse to landene er integrert og klarer seg i Norge.

Hvor er den statistikken?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette har ingenting med statistikk å gjøre.  Dette er en avisartikkel og ikke en seriøs undersøkelse.  Kvinneforakt hos indere er noe som har vært mye i lyset i det siste.

At indere kommer i grupper for å jobbe i databransjen er riktig, men da har de fått jobb før de kommer.  Da kan vi se på sosial og økonomisk status.

Jeg jobber mye med statistikk om innvandrere.  Indere er klanfolk og de som kommer til Norge er fleste av høy kaste.  De har god utdannelse og mange er advokater, leger og ingeniører (ALI).  Faktisk var research professoren min fra India, og hun var nøye.  Helt fantastisk fagperson.

Da jeg måtte finne nye leieboere i leiligheten min utlyste jeg den på finn.no.  Jeg fikk ca. 50 henvendelser og deriblant var mange indere som jobbet med data.  Jeg valgte ut tre søkere og derav var to indere (indiske menn som sa at de hadde koner).  Ingen av dem møtte opp til avtalt tid så jeg leide til den tredje søkeren som var svenske.  Inderne jobbet med data og det var mange av søkerne som gjorde det.

Det er noe helt annet å være innvandrer som har fått høyt ansett og godt betalt jobb, eller være arbeidsinnvandrer som vasker for laveste lønn.  Disse tallene du kommer med er noe du finner på nettet uten noe bak.  Jeg har ikke tenkt å bruke tiden min på å surfe på nettet etter et eller annet som ingen forstår alt det som er bak.

Ganske artig at "forskere" og medier på død og liv må prøve å hevde at kultur ikke har noen effekt på noen ting, alt skal feies over på andre forklaringer som "sosio økonomisk status"

Så fra i dag skal jeg begynne å ha kvinneundertrykkende kultur, jeg skal be enhver kvinne jeg møter gå tilbake til kjøkkenbenken, og får jeg meg kone skal hun låses inn ei hjemmet :D Ser jeg en kvinne skal jeg kaste et laken over henne , hun må dekke seg til sier min kultur.....

Ingen kan ha noe problem med det..... for alle kulturer er like gode, og kulturer påvirker ingenting, så alt er en illusjon. Alt er like bra som alt, hilsen EKSPERT. 

Personlig er jeg så forvirret over argumentasjonen at mer enn det er det ikke å si. "Dere" (på den ene siden) mangler fullstendig evne til å analysere ting nøytralt og kritisk, det er som "homofile for palestina", flott at dere norske homofile kjemper for Palestina, men drar dere på besøk dit vil de kaste dere av hustakene da, det er takken dere vil få tilbake bare så dere vet det 😅 , men, det er jo ikke så viktig, for alle kulturer er like gode, og kulturer påvirker ingenting, sier forskere, så da stemmer nok det får vi tro.

Anonymkode: 8b09e...6d5

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"homofile for palestina", 

Sikter til gaza her altså ^ er ikke helt oppdatert på status i resten av "områdene".

https://www.nettavisen.no/nyheter/det-var-som-a-apne-doren-til-helvete/f/5-95-1430471

Her er en mor som forteller om hvordan hennes sønn ble dratt inn i gjengmiljøet, hvor man ser ned på norsk etnisitet mens den utenlandske æreskulturen er høystatus.

"På ungdomsskolen kom sønnen i kontakt med et nytt miljø med et nettverk av gutter som hadde bakgrunn fra Nord-Afrika og Midtøsten.

– Plutselig var den norske identiteten hans noe som var sett ned på, mens den utenlandske identiteten som han aldri hadde hatt noe forhold til før, ble høystatus, sier moren. "

Anonymkode: d3af2...1b3

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...