Gå til innhold

Hvilken ferdigrett liker du best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Min soleklare favoritt er Hitramat sin krabbesuppe med fersk krabbe i lokket. Menys kyllingsuppe og laksesuppe (også med fersk kylling og laks i lokkene) er også gode, og det samme er Remas spicy thaisuppe. Sistnevnte trenger ekstra kylling og grønt, men selve suppen er god på smak

Syns også vegetarrettene fra Grønne Folk som Rema forhandler er gode, og i likhet med Ekstra syns jeg at et par av Dr Oetkers pizzaer er ok. 

Endret av Kayia
Kayia skrev (19 minutter siden):

Min soleklare favoritt er Hitramat sin krabbesuppe med fersk krabbe i lokket. Menys kyllingsuppe og laksesuppe (også med fersk kylling og laks i lokkene) er også gode, og det samme er Remas spicy thaisuppe. Sistnevnte trenger ekstra kylling og grønt, men selve suppen er god på smak

Syns også vegetarrettene fra Grønne Folk som Rema forhandler er gode, og i likhet med Ekstra syns jeg at et par av Dr Oetkers pizzaer er ok. 

Ja, supper fra Meny o.l. er også gode. Hadde krabbesuppe forleden. Godt, men veldig mektig.

Ekstra skrev (7 minutter siden):

Ja, supper fra Meny o.l. er også gode. Hadde krabbesuppe forleden. Godt, men veldig mektig.

Enig. Jeg har den med til lunsj/middag på jobb innimellom, og pleier å ha i litt vann og toppe med kvernet pepper, da blir den enda bedre.

Annonse

Ekstra skrev (3 timer siden):

Må være Dr Oetker pizza, tror jeg. Langt fra som fersk pizza, men god en gang i blant.

Kayia skrev (3 timer siden):

og i likhet med Ekstra syns jeg at et par av Dr Oetkers pizzaer er ok. 

Jeg er enig i at hvis man først skal spise frossenpizza, så må det bli Dr Oetker. Helst den vegetariske med mozarella. 

Jeg er temmelig enkel i matveien og liker flere ferdigretter. Fjordland synes jeg har mange gode. Er enig med flere her om at de har en god risgrøt.

Ellers liker jeg Fjordland kjøttkaker (den ordentlige med ertestuing). Jeg synes også Fjordland laks og Fjordland kalkun (julemiddag) har veldig god saus.

morsan skrev (16 timer siden):

Enig i at grøten er god, Fjordland risgrøt. Mmm

Faren min elsket Fjordland risgrøt. Av de middagene han laget den siste tiden han bodde alene hjemme (96 år gammel), var nok en ganske høy prosent denne grøten.

Jeg er veldig glad i Fjordland risgrøt! Enkel og god middag en gang i blant.

Har også kjøpt et par andre Fjordlandvarianter (vegetar/vegan), som har vært gode, husker ikke navn.

Liker Dr Oetkers pizzaer, særlig den med kylling og spinat, samt den med mozarella. Har også smakt frossen pai (husker ikke navnet), og den var helt OK den.

Liker ikke Rema 1000 sin thaisuppe. Det er vel bare den jeg har smakt av ferdigssuppene.

Hvis jeg skal lage noe kjapt og enkelt bare til meg selv, blir det ofte omelett, stekte egg eller ostesmørbrød.

Forstår meg ikke helt på det med risgrøt til middag... for meg er grøt til nød frokostmat eller evt. en lørdagslunsj (og vi har det faktisk som lunsj på julaften). Skjønner man blir mett av det om man spiser nok, men orker ikke tenke på klumpen i magen man da får.

Smak og behag, mulig det har med vaner å gjøre 😅.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...