UtakknemligDiva Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Hvorfor kommer det opp filmer i feeden om ting jeg ikke har søkt opp? Dette er ting jeg ikke har noe behov for å se. Det er ting det virker som Facebook på pur faen legger inn i feeden. Det kan jo hende de vil hjelpe folk å slanke seg? Men nå er det ikke alle som trenger det heller. Er det noen som vet hvorfor? 0 Siter
Gjest Krøll47 Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 (endret) Kan det allikevel være temaer du nylig har snakket om? Jeg opplever å få lenker og reklame om ting jeg ikke har søkt opp men eventuelt har snakket om i en eller annen sammenheng. Endret 9. november 2023 av Krøll47 0 Siter
Gjest Krøll47 Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 UtakknemligDiva skrev (5 minutter siden): Hvorfor kommer det opp filmer i feeden om ting jeg ikke har søkt opp? Dette er ting jeg ikke har noe behov for å se. Det er ting det virker som Facebook på pur faen legger inn i feeden. Det kan jo hende de vil hjelpe folk å slanke seg? Men nå er det ikke alle som trenger det heller. Er det noen som vet hvorfor? Ah. Du har kanskje svart i en diskusjonstråd eller i det minste vært inne og lest om noen som skriver om slanking her på dol og andre steder. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 9. november 2023 Forfatter Skrevet 9. november 2023 Krøll47 skrev (1 minutt siden): Kan det allikevel være temaer du nylig har snakket om? Jeg opplever å få lenker og reklame om ting jeg ikke har søkt opp men eventuelt har snakket om i en eller annen sammenheng. Nei og jeg kan ikke skjønne at man får opp ting av å SNAKKE om… 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 9. november 2023 Forfatter Skrevet 9. november 2023 Krøll47 skrev (Akkurat nå): Ah. Du har kanskje svart i en diskusjonstråd eller i det minste vært inne og lest om noen som skriver om slanking her på dol og andre steder. Nei det handlet ikke om slanking😅 men de videoene kunne vært effektive om folk sliter med for mye matlyst. 0 Siter
Gjest Krøll47 Skrevet 9. november 2023 Skrevet 9. november 2023 Det har skjedd meg flere ganger. Tar ikke med telefonen inn på do for å si det sånn. Og det kan være lurt å legge telefonen i et annet rom om du skal snakke om noe litt hemmelig. I kid you not 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.