Gå til innhold

Nattredd

Anbefalte innlegg

Hørte en lyd av dørhåndtak og spratt opp. Sjekket døra i gangen og den var låst. Ute i oppgangen var det ikke noen siden lyset var av. Lyste litt rundt forbi får å sjekke at det ikke var noen i leiligheten. La meg igjen og hørte en lyd til. Da kom jeg på verandadøra. Jeg låser alltid tross i at vi bor høyt oppe. Liker ikke tanken på at naboen kan klatre over til oss. Men barna gjør ikke det. Så at gardiner var litt åpent og at det var dratt litt inn mot døra slik som gardiner gjør når man nettopp har lukket og de blir litt med i dragsuget.  Døra var lukket men ulåst. Måtte sjekke leiligheten igjen og har selvfølgelig ikke møtt på noen. Men om jeg ikke fikk sove før så gjør jeg det i alle fall ikke nå. Tenker at det sitter en person og gjemmer seg et eller annet sted. Er ikke overbevist om det eller noe men det er en sånn ekkel fornemmelse som ikke går bort:( 

Anonymkode: 8df5a...156

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476059-nattredd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Heldige deg. Savner litt adrenalin jeg og. Legg deg med Truecrime podden på øret nå :) får du masse inspirasjon vet du!

Hvis det er noen trøst… de jeg bor med er ganske sløve med å dra døra slik at den faktisk låser seg. Vi bodde også uten lås et par dager. I går gikk røykvarsleren fordi noen nede hadde glemt å skru av komfyren. Vi lot vinduet nede stå åpent, selv om det ikke er veldig høyt over bakken. Og jeg har faktisk naboer som er ganske belastede. Bor i Oslo.

Hehe… jeg våknet nettopp, og vet ikke om jeg bør stå opp eller legge meg igjen. Skal vi stå opp? Eller sove mer? Dette skjer hver gang jeg tar melatonin og sover mellom 2-3 (den viktigste søvnen).

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476059-nattredd/#findComment-4218507
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har hørt på truecrime poden til innsovning et par ganger før 😆

Anonymkode: 8df5a...156

Haha jeg gjør det hver kveld, fordi jeg har funnet ut at det kan være lettere å sovne om det er noe å høre på, i stedet for å bare ligge i stillhet og irritere seg for at man ikke sovner med en gang.

Men jeg må liksom slå av lyden når jeg kjenner jeg er i ferd med å sove, og av en eller annen grunn kan den høres grusomt skummel ut hvis jeg sovner uten å slå av først. Våknet til setningen: «man kan jo ikke puste uten hode» (kannibalen fra Skara var det visst som stod på da) 😅

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476059-nattredd/#findComment-4218514
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...