Gå til innhold

Når man er 40 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sjekket opp NAV nå fordi jeg ble nysgjerrig. Der stod det at jeg hadde opptjent ca 2 millioner. Det er jo endel mer enn deg, @ISW, men aner ikke om det er bra eller ikke. Så aner jeg ikke om jeg har opptjent pensjon andre plasser. Jeg har jobbet offentlig hele livet. Nå er jeg 44.

Annonse

Glitter skrev (54 minutter siden):

Jeg er 32 og har på Nav sine sider opptjent 1,2 mill så langt. 

Jeg og, og har nesten 350 000. 40.000 årlig utbet fra jobb og trekk 40 fra sumen over så er det sumen på det jeg har inne på nav. Ser flere her har over 1 mill, så det er mulig jeg ligger dårlig an. 
😛

Anonymkode: f0f12...a8f

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nav.no og på banken din. 

Anonymkode: f0f12...a8f

Skjekket nå på nav siden. Står 1,8 mill. Men jeg jobber 80% bare, og har lav utdanning. Fagbrev bare. 
men dette er det vi får av forlketrygden? 
betaler jo 700 kr av lønna hver mnd til pensjon via jobb.. da blir det i tillegg ? 

Anonymkode: 7d767...1fb

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skjekket nå på nav siden. Står 1,8 mill. Men jeg jobber 80% bare, og har lav utdanning. Fagbrev bare. 
men dette er det vi får av forlketrygden? 

Anonymkode: 7d767...1fb

Del på 20 omtrent. Så får du årilig utbetaling fra fdolketrygden.

Anonymkode: 74cca...fef

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...