Gå til innhold

Ny kjole til julebord eller den jeg har?

Anbefalte innlegg

Har 1 kjole, som jeg kjøpte i fjor. Har ikke sko som er fine så må likevel kjøpe det. Men jeg er litt lei av svart. Har funnet en kjole jeg synes er veldig fin, og noen sko på Finn. Men så er jeg liksom så miljøbevisst og sparsommelig og. 
Har sett mye på Tise og Finn, men det er vanskelig å finne noe jeg synes er fint nok, riktig str osv.. 

Anonymkode: 8d99e...2f4

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/476081-ny-kjole-til-julebord-eller-den-jeg-har/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke svart hører til i selskap ( kun i mer stive og veldig høytidlige ) og fest. Svart kan for all del være stilig, ikke misforstå. Men det gir ikke akkurat positive og glade vibber. 

Med andre ord: kjøp ny kjole i annen farge og sko også! 

Endret av Kashmir
Kashmir skrev (15 minutter siden):

Jeg syns ikke svart hører til i selskap ( kun i mer stive og veldig høytidlige ) og fest. Svart kan for all del være stilig, ikke misforstå. Men det gir ikke akkurat positive og glade vibber. 

Med andre ord: kjøp ny kjole i annen farge og sko også! 

Smaken er forskjellig, jeg synes sort er fint til mange anledninger. Det trenger ikke være stivt.

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Har 1 kjole, som jeg kjøpte i fjor. Har ikke sko som er fine så må likevel kjøpe det. Men jeg er litt lei av svart. Har funnet en kjole jeg synes er veldig fin, og noen sko på Finn. Men så er jeg liksom så miljøbevisst og sparsommelig og. 
Har sett mye på Tise og Finn, men det er vanskelig å finne noe jeg synes er fint nok, riktig str osv.. 

Anonymkode: 8d99e...2f4

Slå til du! :D Svart kan være fint det, jeg har selv mange julaftener brukt en svart kjole, men har da gjerne en julete nål og litt rødt i håret og kanskje en strømpebukse med farge til. Men hvorfor ikke kjøpe deg en ny kjole - det er jo ikke alltid man har lyst til å kle seg i svart.

Jeg er enig med både Ekstra og Kashmir her, svart kan være lekkert og elegant, men det kan også bli helt malplassert. Var en gang i en barnedåp der barnets foreldre og mange av gjestene var kledd i svart, det føltes nesten mer som en begravelse.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...