Gå til innhold

Føler meg tråkka på og slakta ned av folk pga av hårfrisyrer min?

Anbefalte innlegg

Er det ingen som skjønner eller er det ingen som bryr seg? Akkurat som i det virkelige liv? Dere sier her inne at ingen bryr seg om hvordan håret ditt ser ut, men virker til at mange legger merke til meg og blur syre... ingen som ikke gar noe i mot det.

Anonymkode: 04c53...7de

Fortsetter under...

Enig i at dette foregår mest i ditt eget hode. Du virker å være veldig opptatt av den korte frisyren din selv, og blir kanskje tilsvarende veldig var på blikk, osv. Men husk at folk ser på folk, det er helt normalt, og er ikke nødvendigvis noe tegn på at de synes du er rar eller noe sånt. Hvis du prøver å la være å tenke så mye på frisyren din, så kanskje du blir mindre selvbevisst og mindre opptatt av hvordan andre ser på deg. 

Hvis du ønsker å ha kort hår, så er det ingenting i veien for det. Prøv å være fornøyd med det siden det er et valg du har tatt for deg selv. Og drit i hva andre eventuelt måtte mene om det. Jeg personlig tror ikke at folk bryr seg det spøtt. 

Jeg har hatt kort hår hele livet, jeg skrev mye om det i en annen tråd.

Jeg var ikke så glad for det da jeg var barn. Men senere har det ikke vært noe problem. 

Det er sikkert noen som mener både det ene og det andre om meg, men jeg tviler på at det har med håret å gjøre.

I våre dager går folk rundt med både grønt hår, piercinger, tatoveringer osv., så jeg tviler på at noen reagerer med masse følelser på andres hårlengde.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det ingen som skjønner eller er det ingen som bryr seg? Akkurat som i det virkelige liv? Dere sier her inne at ingen bryr seg om hvordan håret ditt ser ut, men virker til at mange legger merke til meg og blur syre... ingen som ikke gar noe i mot det.

This is all in your head!!

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har hatt alle frisyrer fra 1 meter langt til skinna hode, ingen bryr seg annet enn en kommentar eller to om "så kult/artig/tøft osv". Dette er helt 100% inne i hodet ditt. 

Anonymkode: 8d3e5...ddd

Jeg posta jo flere bilder i andre tråden som viser at jeg har både kort hår, og en stil som gir en del blikk. Og det får jeg, men jeg har fortsatt til gode at noen blir sure pga det. Kan telle på en hånd de negative kommentarene jeg har fått i løpet av mine snart 40 år. Men jeg ser forsåvidt sur ut hele tiden, så om jeg har sett på det når du hadde gått forbi jeg kunne jeg fort sett sur ut uten at det har noe som helst med deg å gjøre. 

Anonymkode: e4e0f...cc8

stjernestøv skrev (På 11.11.2023 den 19.36):

Maud har jo veldig kort hår og det er jo tøft. 

Jeg syns ikke det er kledelig i det hele tatt. Men å bli irritert/sint over andres frisyre høres jo helt sykt ut🙈

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...