Gå til innhold

Jeg kjenner jeg mister respekt for ledelsen

Anbefalte innlegg

Jeg liker jobben min og arbeidsgiver. Men jeg merker at min sjef har fått noia pga ledelsen og det merker mine kolleger og. 

De har begynt å overvåke oss i helgene. I form av å komme på jobben når de ikke jobber selv, i sivile klær. Det har ikke vært saker om noe kriminelt hos oss, så de skal bare se at vi gjør alt vi skal og oppfører oss som de vil. Men når vår sjef må bruke sin fritid på å komme innom jobb sivilt begynner det å bli ille synes jeg. 

Dessuten var noen fra ledelsen innom jobben hos meg og oppfordret meg til å bryte en regel. Altså, jeg visste ikke han var i ledelsen, så han var for meg en vanlig person. Men hadde jeg gjort som han sa hadde jeg brutt en regel. Han ga meg bare skryt for å gjøre jobben min da. Flere har sykemeldt seg fordi ny sjef over min sjef oppfører seg som en diktator…

Anonymkode: 6a439...9f6

Fortsetter under...

Kashmir skrev (4 timer siden):

Hva mener du med at dere skal oppføre dere som de vil?? 

Kan liksom ikke blottlegge for mye. Men bagateller, ikke at vi driver mobbing eller gjør ulovlige ting. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare gjør jobben din, og ikke bryt noen regler. Da trenger du ikke bekymre deg for noe. Han ville nok bare teste deg om du var til å stole på. Bra du ikke brøt regelen

Anonymkode: 8eb6e...ab3

Men han måtte få tak i en kollega av seg for å bekrefte.

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg føler de er ute etter å tråkke på oss

Sett utenfra fremstår det som en ganske voldsom overreaksjon/"drama" ut i fra hva du selv skriver i hovedinnlegget. 

Anonymkode: 110ef...778

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg føler de er ute etter å tråkke på oss. 

Du høres veldig mistenksom ut. Det med at dere skal oppføre dere som de VIL er en rar ytring syns jeg, eller så har det vært noe uro på arbeidsplassen. At de komner for å observere utenom arbeidstid må jo ha en grunn, og jeg tror ikke som en annen her at noen ba deg bryte en regel for "teste" deg. De driver jo ikke på sånn at de tester ansatte bare fordi liksom...

Kashmir skrev (3 timer siden):

Du høres veldig mistenksom ut. Det med at dere skal oppføre dere som de VIL er en rar ytring syns jeg, eller så har det vært noe uro på arbeidsplassen. At de komner for å observere utenom arbeidstid må jo ha en grunn, og jeg tror ikke som en annen her at noen ba deg bryte en regel for "teste" deg. De driver jo ikke på sånn at de tester ansatte bare fordi liksom...

Hvorfor tror du en leder kommer og oppfordrer meg til å bryte en regel da? 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sett utenfra fremstår det som en ganske voldsom overreaksjon/"drama" ut i fra hva du selv skriver i hovedinnlegget. 

Anonymkode: 110ef...778

Dette er så typisk reaksjon. Jeg blir skremt av hvor slavementalitet dere har. Dere aksepterer å være slaver, mulig derfor. 
Men virker som vi skal ha det så ubehagelig som mulig. 
Jeg lurer på hva som skal til for at jeg kunne hatt en slik toppjobb… og behandlet folk slik. Måtte digget meg selv veldig mye mer, så prøver å lære av psykopater og narsissister, men jeg skal ikke gjøre de stygge tingene da som å drepe og skade andre. For jeg er ikke en jævla slave som folk bare kan tråkke på og bestemme lønnen til. 

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor tror du en leder kommer og oppfordrer meg til å bryte en regel da? 

Det er lettere å svare på om jeg visste hvilke regel og hvor alvorlig det er å bryte den 🙂 også forklaring på hvorfor han sa det. Ellers blir det vanskelig å si mer om det syns jeg. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg liker jobben min og arbeidsgiver. Men jeg merker at min sjef har fått noia pga ledelsen og det merker mine kolleger og. 

De har begynt å overvåke oss i helgene. I form av å komme på jobben når de ikke jobber selv, i sivile klær. Det har ikke vært saker om noe kriminelt hos oss, så de skal bare se at vi gjør alt vi skal og oppfører oss som de vil. Men når vår sjef må bruke sin fritid på å komme innom jobb sivilt begynner det å bli ille synes jeg. 

Dessuten var noen fra ledelsen innom jobben hos meg og oppfordret meg til å bryte en regel. Altså, jeg visste ikke han var i ledelsen, så han var for meg en vanlig person. Men hadde jeg gjort som han sa hadde jeg brutt en regel. Han ga meg bare skryt for å gjøre jobben min da. Flere har sykemeldt seg fordi ny sjef over min sjef oppfører seg som en diktator…

Dersom dere ikke blir vist noen tillit, men derimot opplever overdreven kontroll fra leder, så skjønner jeg at det er frustrerende. 

frosken skrev (28 minutter siden):

Dersom dere ikke blir vist noen tillit, men derimot opplever overdreven kontroll fra leder, så skjønner jeg at det er frustrerende. 

Det er slik det kjennes når de begynner å overvåke på denne måten. Bruke fritiden på å observere oss??!! Frata oss mulighet til å sitte, så vi må stå i ubehagelige stillinger. Nå har jeg aldri vært en sitter, men når man først skal være i den delen der man skal være i bare ett område og ikke har mulighet til å bevege seg særlig rundt, synes jeg at man bør få sitte…. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...