Gå til innhold

Smerter oppå foten/rista. Noen som har en formening?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk i går akutte smerter oppå foten/rista. Og det har blitt verre. Det gjør også vondt å gå. Jeg halter. Men det hjelper å ha sko på, da halter jeg nesten ikke. 
Noen som har en formening om hva dette kan være og om jeg må til fastlege eller evt legevakta?

Jeg vet ikke hva jeg har gjort meg, det oppsto bare brått. 

Anonymkode: f6901...6c2

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva som feiler foten din. Men jeg fikk vondt på samme område i vår. Det var så vondt at jeg klarte knappt å gå. Ble litt bedre. Gikk på tur og brått veldig vondt igjen og jeg klarte knappt å gå. Jeg slet videre med foten i 4 måneder for så å gå til lege. Legen mente min smerte kom fra at jeg hadde fått et slag borti noe på det området på foten. Det var ingen blåmerke eller rød merke men han mente det lå slik til at det traff en slags sene eller noe. Jeg er mye bedre nå, men hvis jeg går lengre enn 3 km så får jeg litt vondt og må stoppe. 

Anonymkode: c3862...f4f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...