Gå til innhold

Bruker du ibux når du gar slimposebetennels i hofta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ingenting?

Anonymkode: 8aae3...bad

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg bruker ibux hver dag 1000 mg hver dag, går det greit? Blir man kvitt det på den måten

Skrevet
  snusmumeriken96 skrev (På 13.11.2023 den 21.49):

Please noen?

Ekspander  

Nei, tar ikke ibux, rett og slett fordi jeg ikke kan pga astma.  Men tar vimovo, primært for et kne, men den demper også smertene i hofta.  Synes du burde ta deg en tur til fastlegen med dette. 

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 13.11.2023 den 21.48):

Jeg bruker ibux hver dag 1000 mg hver dag, går det greit? Blir man kvitt det på den måten

Ekspander  

Det hjalp ikke for meg. Men etter at jeg fikk en 5-dagers antibiotikakur på uvi så ble hoftene så å si het fine også...

Annonse

Worriesome Plenty 2
Skrevet
  emilie321 skrev (På 14.11.2023 den 3.48):

Nei, tar ikke ibux, rett og slett fordi jeg ikke kan pga astma.  Men tar vimovo, primært for et kne, men den demper også smertene i hofta.  Synes du burde ta deg en tur til fastlegen med dette. 

Ekspander  

Er ikke vimovo også nsaid som ibux? Mtp astma?

Skrevet
  Worriesome Plenty 2 skrev (På 14.11.2023 den 9.32):

Er ikke vimovo også nsaid som ibux? Mtp astma?

Ekspander  

Er ikke sikker, men kan bruke den iallefall. 

snusmumeriken96
Skrevet
  Lillemus skrev (På 14.11.2023 den 5.24):

Det hjalp ikke for meg. Men etter at jeg fikk en 5-dagers antibiotikakur på uvi så ble hoftene så å si het fine også...

Ekspander  

Er du kvitt det?

Skrevet
  snusmumeriken96 skrev (På 14.11.2023 den 17.22):

Er du kvitt det?

Ekspander  

Ikke helt, merker litt i høyre hofte av og til, men er myyyye bedre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...