Gå til innhold

Jeg må spise mer men det er vanskelig

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste lagt under 1000 kalorier per dag. Men jeg forsøker overbevise meg selv om å spise mer. Jeg VET det ikke er bra, og jeg VET jeg kan spise mer og fortsatt gå ned i vekt det er bare veldig vanskelig... .

Anonymkode: 56953...905

Fortsetter under...

Samme her. Går på ca. halvparten av det der. Det er pga nedsatt apetitt under depresjon men en sideeffekt av det er at jeg føler meg stolt og at jeg mestrer noe mange andre ikke klarer. Det er liksom det eneste jeg har som jeg klarer nå, så vanskelig å endre på. Jeg vil ikke endre på det, under noen omstendigheter. Er flau og skammer meg fordi jeg er langt over den alderen hvor slik problematikk forekommer. 

Har du spiseforstyrrelse eller er det også hos deg bieffekt av noe annet? 

Anonymkode: 53781...6e0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...