Gå til innhold

160 cm og 69 kg, hvor kort tid er det realistisk å bruke på å gå ned til 50 kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (9 timer siden):

Ikke pr. uke, men pr. dag. :) Det blir fort rundt 3500 kcal mindre i uka om man ligger 500 kcal i underskudd pr. dag.

Uff, det bare kortsluttet litt her. Jeg mente selvfølgelig hver dag. Jeg har jo slanket meg såpass mye i livet at jeg egentlig vet jo det. Beklager så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 14.25):

Jeg er 160 cm og veier 69 kg nå. Hvor kort tid er det realistisk å bruke på å gå ned til 50 kg? Så vidt jeg har skjønt vil det bli vanskeligere å gå ned i vekt des lengre ned i vekt man kommer?

Anonymkode: 0a7b0...6e0

Jeg har ingen mål om å gå ned til bare 50 kg. Vil heller veie 69 kg enn å bli svært tynn, og ha lite å gå på hvis jeg blir syk. 

Anonymkode: 9a25a...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47

50-55 kg er da en fin vekt når man er kvinne på 160. Skjønner ikke hva folk bråker om. Folk har vennet seg til at et flertall av befolkningen er overvektige. Jeg har ikke noe imot eller noe med om folk er overvektige men å reagere på vekt 50 kg for en på 160 er helt bak mål. Synes det er en god og sunn målsetning, og får du det til så respekt til deg, TS!

Angående kalorier. Ikke alle trenger så mye som 2000 kalorier om dagen. Jeg er 163cm og forbruker i underkant av 2000 på en dag med både jobb og trening - altså en aktiv dag! Har jeg en rolig dag kan det nok fort gå for mye i overskudd om jeg spiser 14 - 1500 kcal... Pass på.

Hvordan går det hittil, TS? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...