Gå til innhold

Mulig jeg får en telefon fra behandler i morgen, skal jeg tørre gå på butikken?

Anbefalte innlegg

Jeg venter på telefon fra behandler, hun skulle egentlig ringe forrige uke men det ble syk så timen ble avlyst. Jeg tenker at det kan jo hende at hun ringer i morgen om hun er på jobb igjen da. Det jeg da lurer på er om jeg skal tørre gå på butikken? Det tar ca 10 min å gå en vei også bruker jeg kanskje 15 min på å handle.

Skal jeg tørre gå på butikken eller ikke? 

Anonymkode: 0a106...661

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg venter på telefon fra behandler, hun skulle egentlig ringe forrige uke men det ble syk så timen ble avlyst. Jeg tenker at det kan jo hende at hun ringer i morgen om hun er på jobb igjen da. Det jeg da lurer på er om jeg skal tørre gå på butikken? Det tar ca 10 min å gå en vei også bruker jeg kanskje 15 min på å handle.

Du kan gå på butikken fra 16:30 og helt til den stenger.

Anonymkode: 5d19b...3e4

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og du kan jo snakke i tlf fordi om du er i butikk!!

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg går ut fra at du har mobil og ikke (bare) fasttelefon? Ta med deg mobilen og gå i butikken. :) 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Og du kan jo snakke i tlf fordi om du er i butikk!!

Lillemus skrev (7 minutter siden):

Jeg går ut fra at du har mobil og ikke (bare) fasttelefon? Ta med deg mobilen og gå i butikken. :) 

Everybody skrev (6 minutter siden):

Du kan snakke med ørepropper i butikken eller mens du går.

Jeg har mobil ja, tanken var bare den at jeg tør jo ikke snakke helt åpent når jeg er på butikken. Behandler er psykiater altså.

Annonse

Jeg har mobil ja, tanken var bare den at jeg tør jo ikke snakke helt åpent når jeg er på butikken. Behandler er psykiater altså.

Da gjør du som en annen her foreslo - du går i butikken etter at psykiateren er ferdig for dagen, du har sikkert mat i skapene til å klare deg til da. :) 

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Da gjør du som en annen her foreslo - du går i butikken etter at psykiateren er ferdig for dagen, du har sikkert mat i skapene til å klare deg til da. :) 

Jeg har ikke noe jeg kan spise... eller jeg har feks paprika og knekkebrød men ikke noe pålegg men det går jo sånn til nød 😅 Men det er nok det beste valget, vil ikke risikere gå glipp av telefonen.

Jeg har ikke noe jeg kan spise... eller jeg har feks paprika og knekkebrød men ikke noe pålegg men det går jo sånn til nød 😅 Men det er nok det beste valget, vil ikke risikere gå glipp av telefonen.

Ingenting!? Ikke noe i fryseren som kan tines og varmes heller? Ris/pasta og pølser/fiskekaker? Noe mer enn paprika og knekkebrød har du vel i huset!?

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan du ikke gå og handle nå? Evt i morgen tidlig med en gang butikken åpner? Vil ikke tro psykologen ringer deg kl 7-8 om morgenen.

Vhanja skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke gå og handle nå? Evt i morgen tidlig med en gang butikken åpner? Vil ikke tro psykologen ringer deg kl 7-8 om morgenen.

Ja, jeg kan jo handle når butikken åpner i morgen tidlig, det var lurt. At jeg ikke tenkte på det 😅

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg kan jo handle når butikken åpner i morgen tidlig, det var lurt. At jeg ikke tenkte på det 😅

jeg blir nesten litt overrasket over at du klarer deg i hverdagen når sånn som dette er et stå stort problem at man må lage et innlegg om det?

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg blir nesten litt overrasket over at du klarer deg i hverdagen når sånn som dette er et stå stort problem at man må lage et innlegg om det?

Jeg bare sliter med å tenke klart for tiden 🙂 Jeg er ikke alltid så håpløs altså.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bare sliter med å tenke klart for tiden 🙂 Jeg er ikke alltid så håpløs altså.

:) 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan gå kl 07 da

Anonymkode: f44a8...b42

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...