Gå til innhold

Legge ved en ekstra liten ting itillegg til hovedjulegaven?

Anbefalte innlegg

Forslag til hva det kan være? Er redd den tingen ejg kjøpte var for billig og liten. Var en ting jeg kjøpte til 80kr,men var en ting som jeg er ganske sikker på at hen trenger da. Personen slanker seg så kanskje ikke så lurt med sjokolade? 

Anonymkode: 7f475...494

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Forslag til hva det kan være? Er redd den tingen ejg kjøpte var for billig og liten. Var en ting jeg kjøpte til 80kr,men var en ting som jeg er ganske sikker på at hen trenger da. Personen slanker seg så kanskje ikke så lurt med sjokolade? 

Anonymkode: 7f475...494

Jeg har i mange år operert med "hovedgave" og "attåtgave" der "attåtgaven" er bare en liten ting, i fjor fikk alle refleks-seler f.eks. Noen ganger har det vært en fin juletrekule eller noe annet småtteri.

Hvem er det til da? Kommer jo helt an på. Hvis det er noen man normalt sett ikke forventes å gi julegave til så tenker jeg at enhver hyggelig liten hilsen, være seg et kort ellen en fjasete liten pynteting er helt fint. Det skal bare vise at du har tenkt på dem:) 

Anonymkode: 0da9b...e77

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...