AnonymBruker Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Sikkert en rar problemstilling men et reelt problem. Har gått noe ned i vekt i høst og er fornøyd med det. Det gjenstår mest på rompe og lår, men allikevel er det der problemet har oppstått. Kjennes ut som halebenet hele tiden er i veien når jeg sitter og til og med ligger. Kan ikke ta vanlig situps rett på gulvet lenger som jeg smertelig erfarte i går. Kan det være at overvekt på rompe også innebærer mindre muskulatur og at dette oppstår fordi noe polstringsfett er forsvunnet og man ikke har nok muskulatur rundt til å beskytte? Lurer på om jeg kommer til å gå rundt med spiss rompe hele tiden eller om man kan bygge opp beskyttelse rundt med muskler istedenfor fett. Anonymkode: f8dbc...3a2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476528-vondt-i-halebeinet-pga-vektnedgang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.