Gå til innhold

Deilig....


SierDuDet

Anbefalte innlegg

....å være ferdig med en bein økt! Har for første gang i mitt liv virkelig fått sansen for å trene bein! Sikkert fordi det er den eneste muskelgruppen min som vokser, og det at gymmet endelig har fått knebøy. Knebøyen gjør økta direkte morsom... Hehe selv om jeg er drittsvak i bøy, og kjører med mer vekter i skråbenk akkurat nå, men øker vel raskt...

Kult å drite i vekta og veier ikke mer enn ca 95 kg nå, trives faktisk for første gang på flere år med å gå ned ivekt, og skal begynne med spinning neste uke (har sagt neste uke nå i flere uker, men neste uke blir det :).

Gir nok f... i "seriøs" bygging framover (hvis det noen gang har kunnet kalles seriøst..).og skal bli en atletisk figur, morsomt med litt... variasjon også :)

Dette var ett usaklig innlegg, men for første gang på så lenge jeg kan huske, er det kult å trene igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

joachimpedersen

Liker å trene beina jeg også. Jeg liker best Leg Curls og Leg Extenisions. kjenner det skikkelig da. Knebøy er den siste øvelsen jeg kjører på beina, og føler jeg får trent beina skikkelig da også. Men styrken i knebøy er noe helt sinnsykt dårlig. Tar også en god del mer i benk enn i knebøy. Men styrken for meg har ingenting for meg å si, bare jeg vokser og blir en skikkelig stor veltrent gutt så er jeg fornøyd :-) Eneste styrken jeg interesserer meg for er i benk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...