Gå til innhold

Til dere som føler dere litt deppa


musikeren

Anbefalte innlegg

Med fare for å bli altfor personlig her, så skal jeg innrømme at jeg har vært litt deppa i det siste. (Separasjonen og alt det der) Men endelig, etter en periode med opphold, har jeg begynt å trene igjen, og det føles så godt! Utrulig hvor mye lettere til sinns jeg føler meg! Nå er ikke musikeren helt ukjent med kroppslige utskeielser, det går faktisk an å være interessert i både musikk og idrett:-), men jeg har likevel aldri opplevd det på denne måten før. Har jo lest om at en del negative stoffer blir frigjort fra kroppen når du trener, og det trur jeg faktisk må være sant. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei!

Trening gjør underverker når en er litt nedfor. Det kan jeg bare si meg helt enig i.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man kan bli deppa av å være i fysisk dårlig form også da - det er en helt klar sammenheng mellom de to 'formene' jaffal.

Er man i dårlig fysisk form gidder man som regel ikke å finne på noe heller - og da får man god tid til å deppe - eller å finne på noe å deppe for.

Motsatt er man i god fysisk form er man mye mer opplagt og finner på masse og har derfor ikke tid til å deppe.

Veldig enig med deg der !! :-))

Du kan jo spille musikk mens du trener !! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det må være sant.Er jeg nedfor,så hender det at jeg går meg en tur,eller sykler.eller gjør noe annet.

Det er deilig.Alt løsner,liksom.....

Ja, da jeg begynte å trene, ventet jeg på den mye omtalte følelsen at man blir helt avhengig og ikke kan la være, og at man opplever kroppens egen morfinrus. Det stemte nok, selv om følølsen ikke var helt den jeg ventet. Men jeg merker at jeg er blitt nye mer tolerant overfor ting som irriterte meg før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da jeg begynte å trene, ventet jeg på den mye omtalte følelsen at man blir helt avhengig og ikke kan la være, og at man opplever kroppens egen morfinrus. Det stemte nok, selv om følølsen ikke var helt den jeg ventet. Men jeg merker at jeg er blitt nye mer tolerant overfor ting som irriterte meg før!

Det er sant, det hjelper å bevege seg. Jeg var skikkelig deppa tidligere i dag, satt inne og syntes synd på meg selv. Hadde ikke ork til noe. Men heldigvis ble jeg tvinget med ut en tur, og så snart jeg kom meg ut i frisk luft og fikk rørt litt på kroppen ble alt straks så mye bedre! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ej trene hvis jeg er deppa..heldigvis ikke så ofte. Men er det ei J**** ett eller annet som skaper problemer, så nytter det ikke å trene...klarer ikke å utnytte sinne engang!! ..kanskje fordi jeg er snill som et lam, hvem vet, hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...