Gå til innhold

Tv til besvær....🤬

Anbefalte innlegg

Fikk ny tv i sommer og den er ikke bare bare å slå på. Må knotte litt før jeg får den på, men har jo alltid fått det til. Mulig den er feil satt opp og selv er jeg helt inkompetent med slike ting. Nå vil overhode ikke TVen på og det virker som at den har låst seg på et punkt.  Enten er det meg, eller så er det noe galt med TVen. Håper igrunn på det første.  Foreløpig er det ikke noe krise, for jeg liker å høre på radioen. Men bør jo få den igang snart, er jo hyggelig innimellom med tv. En som er vesentlig flinkere enn meg (skal ikke mye til) skal komme en dag for å se hva hun kan gjøre. Hva gjør dere når det er noe feil med TVen?  Ordner dere opp selv eller får dere hjelp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/477082-tv-til-besv%C3%A6r%F0%9F%A4%AC/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (32 minutter siden):

Tatt ut og inn stikkontakt?

Det kan jeg gjøre, men da er det ikke bare bare å få den igang. Det var iallefall vanskelig forrige gang det ble gjort og da var det en med vesentlig mer kunnskap enn det jeg har, som gjorde det.

Annonse

UtakknemligDiva skrev (34 minutter siden):

Slik er det med mye av det nye. Alt tar en evighet og plutselig slår det seg vrangt og man må få hjelp til å gjøre om hele greia.

Ja, helt enig. Har ikke vært noe krise i dag, for jeg har hørt på radioen.  Mulig hun som skal hjelpe meg, kommer i morgen.  Blir bare litt oppgitt over meg selv og hvor lite selvhjulpen jeg er på dette området 

Glitter skrev (1 minutt siden):

Må jo være noe galt med TV. Skal ikke være slik. Jeg har hatt noen stk TV og ingen av de har holdt på sånn. De skal jo skru seg på når man trykker på på. 

Ja, jeg lurer også på om det er noe galt med TVen.  Jeg får den jo på, men kommer ikke dit tv programmene er. Hadde jeg hatt Netflix, så hadde jeg tydeligvis kommet inn på den. Den vil bare ikke videre når jeg trykker på der vanlig tv er.

Annonse

emilie321 skrev (9 minutter siden):

Ja, jeg lurer også på om det er noe galt med TVen.  Jeg får den jo på, men kommer ikke dit tv programmene er. Hadde jeg hatt Netflix, så hadde jeg tydeligvis kommet inn på den. Den vil bare ikke videre når jeg trykker på der vanlig tv er.

Kan være noe galt med TV-dekoderen da. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Slår den seg på om du trykker på-knappen til dekoderen mens tvn er av?

Anonymkode: 7640c...5ce

Nei, men jeg har fått den igang nå. Hun som hjelper meg sa at TVen min levde sitt eget liv🤭

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...