Gå til innhold

Hva gjør du i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glitter skrev (4 minutter siden):

Njæ. Ligger på sofaen med mamma og stefar. Kjenner jeg har en klump av angst i magen. Ser mest fram til å legge meg. 

Hva kommer angsten av? Kjenner meg igjen i det at jeg mest ser frem til å legge meg, håper på bedre dager neste år hehe.

Anonymkode: 2fd3d...b1b

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva kommer angsten av? Kjenner meg igjen i det at jeg mest ser frem til å legge meg, håper på bedre dager neste år hehe.

Anonymkode: 2fd3d...b1b

Jeg vet egentlig ikke. Tror det bare er litt vanskelig akkurat nå. Ifølge min mor er jeg mer distansert enn jeg pleier å være. Men det går vel over som med alt annet. 

Ja håper på bedre dager. :)

Annonse

Ungene mine er på fjellet 😨 md  de koser seg og det er jo hinsides vakkert på bilder de sender meg ❤

Og beste vemninnen min er sånn "kjendis" og har sånne venner og inviterte meg. Jeg kan ikke det. At vi er så gode bestevenner er et under og noe vi begge setter ekstremt stor pris på.

Så er det familien som har et støynivå som er direkte helseskadelig. Nei takk

Så jeg sitter her alene og koser meg stort egentlig..Med snart god mat som er hjemmelaget ertesuppe med svinekjøtt 😅 liitt av en nyttårsmiddag, men bare lukten av erter som koker 😊 beste lukta ever. 

Så i år blir det kalkun i morgen 😊

Spiste kalkun med mannen tidligere i kveld, hvor vi skålet for oss og året som kommer. :) Etter det har jeg spilt spill og begynt på et stort julepuslespill sammen med ungene. Nå har jeg en liten pause mens vi venter på at det skal bli midnatt. :) 

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det samme som på resten av årets 395 kvelder. Blir det noe bedre neste år, nei tror ikke det gitt. Sånn er nå det.

Anonymkode: 57fb7...fd1

Oi, du har et langt år! 😁

Anonymkode: 832ae...7e4

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det virker veldig langt den 1. januar.

Det er bare å komme igjennom en dag ev gangen?

Anonymkode: 57fb7...fd1

Ja, hvis du har 395 av dem, så må du nesten gjøre det. 😅

Anonymkode: 832ae...7e4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...