Nicklusheletida Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar 20240101_222612.mp4 Hva jeg gjør i kveld ? Jo, det skal jeg fortelle deg. Står i kø. Har nå brukt 5,5 time på en tur som normalt tar 3 timer og blæra er full. 😪 Det er langt igjen enda. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/477185-hva-gj%C3%B8r-du-i-kveld/page/2/#findComment-4234549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Nicklusheletida skrev (21 timer siden): 20240101_222612.mp4 26.43 MB · 0 Nedlastninger Hva jeg gjør i kveld ? Jo, det skal jeg fortelle deg. Står i kø. Har nå brukt 5,5 time på en tur som normalt tar 3 timer og blæra er full. 😪 Det er langt igjen enda. Regner med du er hjemme igjen Hvor lang tid gikk med til slutt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/477185-hva-gj%C3%B8r-du-i-kveld/page/2/#findComment-4234710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar morsan skrev (14 minutter siden): Regner med du er hjemme igjen Hvor lang tid gikk med til slutt? Ja, jeg er hjemme. Ble en lang dag i går. Vi hadde tenkt å pakke bort jula neste gang vi er på hytta, men så kom jeg til å tenke på at det kunne ta lang tid pga den brukne foten til samboeren. Litt kjedelig å komme opp til jul i februar 🙂 Dermed ble det rydding og vasking og bort med jula på hytta. Så vi startet ikke før 17.00. Skulle da ha vært hjemme ca 20.00, men klokka var 23.45 da jeg hadde fått alt pikkpakket inn i hus. Deretter brukte jeg lang tid på å pakke ut alt og få ting på plass. Deretter ble jeg sittende i sofaen uten å klare å legge meg. Typisk meg det, så er litt trøtt i dag. Men deilig å være hjemme og i gang med hverdagen nå . Nesten mer slitsomt med jul enn med hverdager. Godt nytt år ! 🙂 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/477185-hva-gj%C3%B8r-du-i-kveld/page/2/#findComment-4234717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Nicklusheletida skrev (3 timer siden): Ja, jeg er hjemme. Ble en lang dag i går. Vi hadde tenkt å pakke bort jula neste gang vi er på hytta, men så kom jeg til å tenke på at det kunne ta lang tid pga den brukne foten til samboeren. Litt kjedelig å komme opp til jul i februar 🙂 Dermed ble det rydding og vasking og bort med jula på hytta. Så vi startet ikke før 17.00. Skulle da ha vært hjemme ca 20.00, men klokka var 23.45 da jeg hadde fått alt pikkpakket inn i hus. Deretter brukte jeg lang tid på å pakke ut alt og få ting på plass. Deretter ble jeg sittende i sofaen uten å klare å legge meg. Typisk meg det, så er litt trøtt i dag. Men deilig å være hjemme og i gang med hverdagen nå . Nesten mer slitsomt med jul enn med hverdager. Godt nytt år ! 🙂 Skjønner det blir en lang dag, ja. Og kan kjenne igjen det at jul kan bli mer slitsomt med hverdager. Selv var vi ikke bortreist på nyttårsaften, og det er egentlig ganske deilig å slippe hjemreise 1/1! Det gjorde vi i fjor, og selv uten snøvær var det en lang tur Den verste hjemkomsten etter fjelltur nyttårshelgen var dog det året da juletreet hadde bikket mens vi var borte. Dette var i mitt tidligere liv, med lite barn, sent hjemkomst med bagasje og klesvask, ikke noe hjemmekontormulighet påfølgende dag, og 3,5 meter høyt juletre. Eller _lavt_, som det var nyttårsdagen det året. 😆 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/477185-hva-gj%C3%B8r-du-i-kveld/page/2/#findComment-4234784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar morsan skrev (2 minutter siden): Skjønner det blir en lang dag, ja. Og kan kjenne igjen det at jul kan bli mer slitsomt med hverdager. Selv var vi ikke bortreist på nyttårsaften, og det er egentlig ganske deilig å slippe hjemreise 1/1! Det gjorde vi i fjor, og selv uten snøvær var det en lang tur Den verste hjemkomsten etter fjelltur nyttårshelgen var dog det året da juletreet hadde bikket mens vi var borte. Dette var i mitt tidligere liv, med lite barn, sent hjemkomst med bagasje og klesvask, ikke noe hjemmekontormulighet påfølgende dag, og 3,5 meter høyt juletre. Eller _lavt_, som det var nyttårsdagen det året. 😆 Oj, sann , sikkert ikke koselig å komme hjem til, men noe å le av i ettertid i det minste Det var meningen at vi skulle vente til i dag med å kjøre hjem, fordi samboeren hadde tatt fri i dag og jeg skulle ha hyttekontor. Men da samboer fikk høre at jeg ikke er ferdig før 18.00 denne uka, ombestemte han seg og han var ikke til å rikke gitt. Selv om turen var slitsom i går og jeg ikke kunne la være å gjenta " Hva var det jeg sa ? " , så er jeg jo glad for at vi er hjemme og ikke sitter i bilen nå i uværet som fortsatt herjer 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/477185-hva-gj%C3%B8r-du-i-kveld/page/2/#findComment-4234795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.