Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje
knas skrev (10 minutter siden):

-30 hos meg nå. 

Her er vi over det verste nå. Det har sluttet å snø, er på minus 10-12 (har ikke termometer, så jeg vet ikke eksakt), og veldig mye er brøytet og skuffet. Det tar nok enda noen døgn før alt er i normalt gjenge, men det er forståelig  

Nå er det indre Østlandet og indre Finnmark som får det tøft, skjønner jeg. Håper folk kler seg godt og at de får beholde strømmen!

Fortsetter under...

påskelilje skrev (32 minutter siden):

Her er vi over det verste nå. Det har sluttet å snø, er på minus 10-12 (har ikke termometer, så jeg vet ikke eksakt), og veldig mye er brøytet og skuffet. Det tar nok enda noen døgn før alt er i normalt gjenge, men det er forståelig  

Nå er det indre Østlandet og indre Finnmark som får det tøft, skjønner jeg. Håper folk kler seg godt og at de får beholde strømmen!

Indre Østlandet her ja. 10-12 høres jo ut spørsmål en mild drøm nå, hehe! Ikke greit å puste i -30 med astma, så det blir så korte turer ute som mulig på meg. Men synes egentlig mer synd på bilen min enn på meg selv. Har da opplevd kuldeperioder før, men er glad det ikke skal vare så lenge. For nå er det jammen kaldt!

AnonymBruker

Hei, jeg kom meg ut på butikk og apotek i dag. Og fikk sett til huset. Det var mulig å komme inn med en del anstrengelser. Noen har vært og stjelt både spaden og snøskuflen min. Mye stjeling i området der jeg bor, og nå er det visst umulig å få kjøpt slikt, utsolgt over alt. Så jeg er irritert og litt stresset. Jeg tror jeg må kontakte kommunen å sette meg på en liste for hjelp angående bilen. Den er måkt inne på alle sider, om du forstår. Men det var godt å å bare komme seg litt ut, få handlet, få skiftet klær. Over helgen flytter jeg tilbake, må bare få lånt meg en spade. Skal bli godt å få ned jula, og få ting litt på stell. Takk for omtanken. 

Anonymkode: a5567...de9

påskelilje skrev (2 timer siden):

Finnmarkingene lider ikke 🙂Barn leker ute i Kautokeino - VG

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...