Gå til innhold

Hvordan kan jeg glemme rare og ekle drømmer jeg har?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde nettopp en skikkelig rar og ekkel drøm, nevner ikke hva for jeg vil helst bare slutte å tenke på den og få den ut av hodet. Men jeg klarer det ikke, så derfor skriver jeg her og håper på at noen her kanskje har noen gode råd til åssen en kan klare å glemme rare og ekle drømmer?

Anonymkode: dedc3...582

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Tror du bare må prøve å avlede deg selv. Og huske på at en drøm er bare en drøm. Det er ikke virkeligheten. 

Ja, takk, jeg forsøker så godt jeg klarer 🙂

Anonymkode: dedc3...582

Du glemmer dem nok ikke med det første ihvertfall.  Og det er ikke noe du kan gjøre for å glemme heller, og så går det en natt, et døgn og to, og så en uke. Drømmen får mindre og mindre påvirkning på deg. 

En drøm kan faktisk prege mange en hel dag og to, og jeg vet det godt siden jeg husket drømmer veldig godt for noen år siden. Det er ikke gøy! Men som sagt, de sterke følelsene går over. Jeg kunne skrevet en bok om bare uhyggelige og ekle drømmer jeg har hatt. Nå føler jeg ingenting vedr dem. Jeg husker bare flere uten å føle noe. 

Annonse

Drømmeautomat

Du vil du ikke få til med viljen. Personlig ville jeg heller gått inn i minnene om drømmene og kjent på dem. Å skrive dem ned og hvilke assosiasjoner du får rundt dem kan antagelig også gjøre at de ikke blir så forstyrrende for deg. Med andre ord: møt det som plager deg direkte, ikke vik unna.

I morrest drømte jeg at jeg hadde knivstukket kjæresten til vennen min også rømte jeg til varmere strøk. Da jeg våknet trodde jeg fortsatt at jeg hadde gjort det og at jeg lå på hotellrommet. Det tok en stund før jeg skjønte hvor jeg var og at jeg ikke hadde knivstukket noen. 😛

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...