Gå til innhold

Hvordan si fra at jeg ikke ønsker møtes så ofte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Du tillegger andre meninger og holdninger du ikke kan vite om de har. Det kalles projisering og psykologisering.

Jaha? Jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen her eller hvordan "det vil gagne både deg og skattebetalerne på sikt" som du skrev i ste?

Anonymkode: d2e2c...326

psykedeliker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen her

Hvor vil du egentlig selv da? Det er da bare å si at du ikke ser poenget med ukentlige møter og ønsker å redusere møtefrekvensen.

Kan det være så vanskelig?

AnonymBruker
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Hvor vil du egentlig selv da? Det er da bare å si at du ikke ser poenget med ukentlige møter og ønsker å redusere møtefrekvensen.

Kan det være så vanskelig?

Nei, det er sikkert ikke så vanskelig som jeg gjør det til? Jeg er bare en veldig konfliktsky person skjønner du og er attpåtil veldig redd for å såre.

Annonse

Gaylord Focker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har siste halve året møtt veilederen min i NAV hver uke. Ikke nødvendigvis fordi jeg har så mye å snakke om, tror mest det er fordi han synes det er koselig å møte meg (har han sagt).

Jeg trodde NAV-veilederne var overlesset i arbeid?

AnonymBruker
Everybody skrev (29 minutter siden):

Si "fuck deg, slutt å mas om møter. 1 gang hver 14 dag holder."

Hvorfor svarer du på denne måten? Det er ikke akkurat morsomt om det er det du tenker?

AnonymBruker
Gaylord Focker skrev (1 minutt siden):

Jeg trodde NAV-veilederne var overlesset i arbeid?

Sant? Jeg har inntrykk av at han jobber mye overtid. Er ikke bare meg han møter og går tur med.

Everybody
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor svarer du på denne måten? Det er ikke akkurat morsomt om det er det du tenker?

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er problemet. Bare si at du vil møtes skjeldnere fordi du ikke har behov for mer.

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er problemet. Bare si at du vil møtes skjeldnere fordi du ikke har behov for mer.

Som jeg har svart tidligere så er det sikkert ikke så vanskelig som jeg gjør det til - Jeg er bare en veldig konfliktsky person og er attpåtil veldig redd for å såre.

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som jeg har svart tidligere så er det sikkert ikke så vanskelig som jeg gjør det til - Jeg er bare en veldig konfliktsky person og er attpåtil veldig redd for å såre.

Jeg skal love deg at denne veilederen ikke blir såret hvis du vil møtes skjeldnere. Det er en jobbsituasjon og ikke en date eller en vennerelasjon det er snakk om.

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Jeg skal love deg at denne veilederen ikke blir såret hvis du vil møtes skjeldnere. Det er en jobbsituasjon og ikke en date eller en vennerelasjon det er snakk om.

Jeg skjønner godt poenget ditt, det er bare vanskelig for meg likevel. Vi har jo blitt godt kjent i løpet av tiden han har vært min veilder.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...