Gå til innhold

Barberblad eller skalpell til surdeigsbrød?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tenker på å begynne å bake surdeigsbrød og lurer derfor på om det er best å bruke barberblad eller skalpell til å gjøre de snittene oppå brødet? Og hvor kjøper man det billigst/best mulig? Har sett f.eks barberbalder med holder selges på en sånn 'spesialside' for surdeig, men også skalpell på apoteket... Noen med erfaring?

Anonymkode: 68129...2f1

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg tenker på å begynne å bake surdeigsbrød og lurer derfor på om det er best å bruke barberblad eller skalpell til å gjøre de snittene oppå brødet? Og hvor kjøper man det billigst/best mulig? Har sett f.eks barberbalder med holder selges på en sånn 'spesialside' for surdeig, men også skalpell på apoteket... Noen med erfaring?

Jeg har brukt en fruktkniv som var sylskarp. Spiller ingen rolle hva du bruker så lenge det er skarpt

Anonymkode: c1828...dea

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har brukt en fruktkniv som var sylskarp. Spiller ingen rolle hva du bruker så lenge det er skarpt

Anonymkode: c1828...dea

Jeg skjønner. Det gir jo mening. Får se om jeg har noe allerede jeg kan bruke, så slipper jeg bruke penger unødvendig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...