Gå til innhold

Har du eller har du hatt kontakt med andre brukere her inne utenfor forumet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du eller har du hatt kontakt med andre brukere her inne utenfor forumet? Tenker da f.eks på venner på facebook, snapchat eller annet, eller å ha møttes på ekte? 

Jeg har aldri hatt kontakt med noen. Hadde ikke hatt noe i mot det da, er mange fine brukere her inne jeg gjerne kunne blitt bedre kjent med. Men ettersom jeg bare skriver som anonym så blir det nok aldri aktuelt for meg.

Anonymkode: 50ebc...e9c

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så hyggelig å lese at alle som har svart til nå har (hatt) kontakt med andre brukere utenfor forumet. Men blir litt nysgjerrig når ingen utdyper da. Hvor ofte snakkes/møtes dere? Er dere nære? Har dere kjent hverandre lenge? Skjønner forøverig hvis folk vil holde det for seg selv da men hehe.

Anonymkode: 50ebc...e9c

Annonse

Annonse

Jeg har aldri møtt noen fra forumet. Jeg har utvekslet pm med noen.

Jeg var FB venn med noen dolere en stund, men merket at jeg bare ble nervøs for spørsmål om hvem det var. De ble "unfriendet", stakkar.

Jeg har et par dolere som kontakter på linkedin siden det er relevant for jobben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...