Gå til innhold

Hva er den beste kaken du noen gang har bakt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Egentlig ikke, jeg prøver bare så godt jeg kan å følge DOL-manuset... 🤪

Jeg klarer aldri å skjønne hva du mener med disse manusene dine? Og om du er seriøs, eller om du har opprettet brukeren din bare litt mer på tull om du skjønner? No offence.

Anonymkode: 9867b...c66

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Kanskje begge deler? (Offence intended!) 😎

Ja, det tror jeg faktisk. Noen av spørsmålene og svarene dine er jo seriøse, men så kommer du også med det manus-greiene dine...Hvorfor ikke bare være seriøs?

AnonymBruker
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Finnes ikke noe mer seriøst enn manus. Spør de som har lest det...

Men hva i all verden er dette manuset du snakker om og hva går det ut på? Kan du forklare en gang for alle?

AnonymBruker
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Nei, da må jeg begynne å henge opp julegardinene igjen og så kommer admin og rydder tråden for avsporinger.

Haha. Du er litt av en skrue må jeg si. På en positiv måte da. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes han er en skrue på en negativ måte, jeg da

Anonymkode: 3ef23...d04

Jaha ja. Det er da ikke så fint å si, du burde heller komme med litt mer konstruktiv kritikk? Kanskje?

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hva i all verden er dette manuset du snakker om og hva går det ut på? Kan du forklare en gang for alle?

Manus består av replikker og handling. Noen har skrevet det, og de som får det må spille rollen sin. Riktig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...