Gå til innhold

Retter med egg i som ikke er stekt egg, kokt egg eller eggerøre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

vafler, lapper osv

Anonymkode: e7e50...f57

Går det fint ann å tilsette ekstra egg i røren? Eller hvordan blir det? Om oppskriften sier 4 egg og jeg tilsetter 6 egg? Blir det trolig mislykket da eller? Jeg har ikke peiling på baking for å si det sånn.

Anonymkode: 46612...eec

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Går det fint an å tilsette ekstra egg i røren?

1 - 2 ekstra egg i en røre går helt fint. Da tenker jeg på f.eks. vaffel- eller pannekakerøre som kan lages på veldig mange forskjellige måter. I dem er eggene ofte "bindemiddel", og antallet kan økes uten at det gjør noe som helst.

Jeg ville ikke endret antall egg i sufflé eller andre oppskrifter som krever mer nøyaktighet.  

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Går det fint ann å tilsette ekstra egg i røren? Eller hvordan blir det? Om oppskriften sier 4 egg og jeg tilsetter 6 egg? Blir det trolig mislykket da eller? Jeg har ikke peiling på baking for å si det sånn.

Anonymkode: 46612...eec

det går fint, men lytt til det laban sier.

Lag karamellpudding, der går det hauevis av egg og du sitter med en enormt god dessert :D

Anonymkode: e7e50...f57

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...