Gå til innhold

Forberedelser til min store dag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du fikk ikke med deg at jeg vil ha festen på hytten? Jeg spurte i hi om råd til hvordan jeg kan oppnå det. Det er ikke noen grunn for at jeg ikke skulle ha det der enn bare at noen med vilje er vanskelig. 

Anonymkode: ce230...70b

Jeg fikk med meg det, men ettersom du ikke får liv til å låne hytten kan du ikke arrangere der. Da må du tenke nytt.

Kanskje du kan sende en melding til vennene dine og si «jeg feirer bursdag på [si et utested dere kan møtes] den [si dato Ig klokkeslett], og blir kjempeglad om du kommer»? Du kan jo booke bord sånn at du vet at dere får sitte sammen fra begynnelsen av kvelden.  

AnonymBruker
Kayia skrev (1 time siden):

Jeg fikk med meg det, men ettersom du ikke får liv til å låne hytten kan du ikke arrangere der. Da må du tenke nytt.

Kanskje du kan sende en melding til vennene dine og si «jeg feirer bursdag på [si et utested dere kan møtes] den [si dato Ig klokkeslett], og blir kjempeglad om du kommer»? Du kan jo booke bord sånn at du vet at dere får sitte sammen fra begynnelsen av kvelden.  

Det er hvor du kommer inn til å hjelpe meg til å finne eller hjelpe meg til å se hvor jeg kan trå riktig til at jeg få det son jeg ønsker. Joda jeg vet jeg kan bruke utested men det er seriøst ikke det samme. 

Anonymkode: ce230...70b

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...