Gå til innhold

At brukere slutter her.


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Kashmir-
slabbedask skrev (1 minutt siden):

Altså, du er den som lager støy her. Det holder nå.

Hvis det holder, så er det rart du bidrar ? 

Hvorfor gjør du det i en tråd jeg har lagd? 

Jeg ser ikke på diskusjoner med brukere med nick som støy

 Drt kan være utrivelig, og også overilt og man kan amgre. Eller man er enige om at man i 99% av tilfeller er uenige. Alt er ok, og jeg har respekt. Det kan være mye, men aldri støy.

Når anonyme stalker og angriper er det støy. Fordi de lager det kun for å skape misstemning.

Der og da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 29.2.2024 den 13.47):

Er du helsepersonell selv når du mener du har kompentanse god som Kupton? 

Anonymkode: 60678...4e7

Jeg skrev ikke noe sted i innlegget mitt at jeg har like god kompetanse som Kupton, jeg skrev:

Sitat

Dere er det minste, aktive brukerforumet jeg har ansvar for, og det er mye her inne som jeg har stått på mitt om at slik skal det være! Nettopp fordi det er emner og problemstillinger jeg selv har kunnskap om og er ganske vokal i å dele kunnskapen om det blant annet som kursholder i Røde Kors.

og da mener jeg at, min interesse er at jeg brenner ganske sterkt for at psykisk helse ikke er noe som skal gjemmes bort eller ikke snakkes om som mange mener, men nettopp at det skal være åpenhet, samt mulighet for å snakke om dette med de som ønsker. Jeg har hatt foredrag for frivillige i Røde Kors og der er det en gjenganger blant de eldre generasjonene at depresjon og angst er noe de ikke vil være besøksvenner for fordi det er skummelt og deres generasjon har blitt opplært til at sånt snakker man ikke høyt om, og er hvertfall ikke åpen om man sliter selv. Og ved å tie dette forumet vil det miste mulighetene for å prate om dette, noe jeg altså da brenner ganske sterkt for, og vil kjempe for at forumet skal bli værende som det er pr i dag med de retningslinjene vi har nettopp for å ha fokus på psykisk helse. Og det å normalisere det, så det ikke lengre er ett tabu i samfunnet.

Jeg er også ansatt som forumansvarlig, så mitt ansvar er å følge opp forumet, ikke gi råd eller hjelp på lik linje som brukere, så min eventuelle utdanning har ingenting å si sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
Ekstra skrev (15 timer siden):

Det er langt mer realt å være drøy under nick.

Det er ikke realt , men utrolig feigt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123

Det skulle ikke vært lov å være anonym, det er en uting. Folk må stå for det de lirer av seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (58 minutter siden):

Det skulle ikke vært lov å være anonym, det er en uting. Folk må stå for det de lirer av seg. 

Jeg synes det er bra man kan være anonym på dette forumet. Psykiske (og somatiske) lidelser kan være vanskelig å prate om og dele, selv under anonymt nick. Som anonym bruker så kan terskelen for å våge å spørre om hjelp og råd bli lavere for ting som er vanskelig. 

Det som irriterer meg er de som misbruker anonymfunksjonen til å drive med personangrep mot folk med nick. Det er så feigt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

erik123
Vhanja skrev (3 timer siden):

Jeg synes det er bra man kan være anonym på dette forumet. Psykiske (og somatiske) lidelser kan være vanskelig å prate om og dele, selv under anonymt nick. Som anonym bruker så kan terskelen for å våge å spørre om hjelp og råd bli lavere for ting som er vanskelig. 

Det som irriterer meg er de som misbruker anonymfunksjonen til å drive med personangrep mot folk med nick. Det er så feigt,

Jeg er åpen om at jeg har slitt med psykiske problemer i over 30 år. Intet å skjemmes over, fint å være åpen om at livet er veldig vanskelig. Depresjonen har bitt seg fast. Og jeg tror ikke jeg noen gang blir helt frisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123

Er det noen som har greie på hvor vanskelig det er å slutte med Zyprexa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Skrevet (endret)
erik123 skrev (6 minutter siden):

Jeg er åpen om at jeg har slitt med psykiske problemer i over 30 år. Intet å skjemmes over, fint å være åpen om at livet er veldig vanskelig. Depresjonen har bitt seg fast. Og jeg tror ikke jeg noen gang blir helt frisk. 

Jeg syns det er bra at du er åpen her. Vi er ikke alltid enige, men nå er ingen ALLTID enig med noen. Stort sett 😆

Men du er mottakelig. Det syns jeg er en jøvla positiv side! Men noen tør ikke, og det er ok. Syns jeg. ( ikke amgrep under anonym altså. Det er alltid nedrig ) 

Men det var Vhanja du snakker med. Sorry. 

 

 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
erik123 skrev (1 time siden):

Er det noen som har greie på hvor vanskelig det er å slutte med Zyprexa? 

Det er ikke verre enn at du blir slik du var før du begynte med Zyprexa. Man må jo trappe ned gradvis så man ikke får reaksjoner eller blir syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (15 timer siden):

Jeg er åpen om at jeg har slitt med psykiske problemer i over 30 år. Intet å skjemmes over, fint å være åpen om at livet er veldig vanskelig. Depresjonen har bitt seg fast. Og jeg tror ikke jeg noen gang blir helt frisk. 

Jeg er anonym fordi jeg ikke orker noe i innboks. Synes det er mas å bli sitert. Ikke noe med at jeg ikke er åpen om mine lidelser i RL.

Anonymkode: 4919a...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (16 minutter siden):

Å få innlegg i innboks er inspirerende og nyttig. 

For deg. Ikke for meg.

Anonymkode: 4919a...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg er anonym fordi jeg ikke orker noe i innboks. Synes det er mas å bli sitert. Ikke noe med at jeg ikke er åpen om mine lidelser i RL.

Anonymkode: 4919a...4e4

Jeg har laget bruker her med en e-post jeg ikke bruker så slipper dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Marye skrev (10 minutter siden):

Jeg har laget bruker her med en e-post jeg ikke bruker så slipper dette

Innboksen de har her. Mail får jeg ikke. 

Anonymkode: 4919a...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg er anonym fordi jeg ikke orker noe i innboks. Synes det er mas å bli sitert. Ikke noe med at jeg ikke er åpen om mine lidelser i RL.

Anonymkode: 4919a...4e4

Du kan fjerne alle varslinger under Varslingsinnstillinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Innboksen de har her. Mail får jeg ikke. 

Anonymkode: 4919a...4e4

Ah.. ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For deg. Ikke for meg.

Anonymkode: 4919a...4e4

Jeg er ikke redd for å få mail. er ikke en pyse. < Glad for å få mail. At noen bryr seg er stort for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (5 timer siden):

Jeg er ikke redd for å få mail. er ikke en pyse. < Glad for å få mail. At noen bryr seg er stort for meg. 

Pyse fordi man ikke har interesse av å få brev i innboksen her?

Har null interesse av å snakke med folk på privaten. Og er høflig nok til å svare, og ikke avvise de som tar kontakt, ja så sitter man i et evig pjatt. Har jeg prøvd før.

Anonymkode: 4919a...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Pyse fordi man ikke har interesse av å få brev i innboksen her?

Har null interesse av å snakke med folk på privaten. Og er høflig nok til å svare, og ikke avvise de som tar kontakt, ja så sitter man i et evig pjatt. Har jeg prøvd før.

Anonymkode: 4919a...4e4

Kan snakke med alle hvis det er noe viktig. Godt å ha kommunikasjon. Blir en bedre dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...