Gå til innhold

At brukere slutter her.


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (22 minutter siden):

Jeg tror det er redsel. Rett og slett. 

Nå spekulerer du igjen i andres følelser. Kan du ikke først og fremst forholde deg til dine egne og la andre uttale seg om sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja og for å være en vanlig bruker har makten vært for stor. 

Anonymkode: ef065...cf9

Hvilken makt? At en del av oss tillegger hans svar stor vekt i enkelte faglige diskusjoner, er jo noe vi selv velger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (7 minutter siden):

Nå spekulerer du igjen i andres følelser. Kan du ikke først og fremst forholde deg til dine egne og la andre uttale seg om sine?

Nå. Nå har du faktisk brukt både hersketelnikk og gaslighting mot meg i tråden her. Du har også "kritisert" meg for å gå i selvforsvar. Du har heller ikke sett " poenget med å forklare meg noe/ diskutere" , men kun si at du "av ulike grunner er uenig" 

OG nå "spekulerer" jeg? Jeg prøver å forsvare deg/dere. 

Hvor lenge tenker du å holde på før jeg tar igjen egentlig? Det nærmer seg faktisk.

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (10 minutter siden):

Hvilken makt? At en del av oss tillegger hans svar stor vekt i enkelte faglige diskusjoner, er jo noe vi selv velger. 

En del av dere kjenner hans faglige bakgrunn og kan derfor bedømme hans innlegg på en helt annen måte enn vi som tror han er en vanlig bruker. Dere har et helt annet utgangspunkt.

Anonymkode: ef065...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

En del av dere kjenner hans faglige bakgrunn og kan derfor bedømme hans innlegg på en helt annen måte enn vi som tror han er en vanlig bruker. Dere har et helt annet utgangspunkt.

Anonymkode: ef065...cf9

Ja, noen har et helt annet utgangspunkt. Og det er nettopp det som er bakgrunnen for at mange takket kupton for hans innsats på forumet gjennom veldig mange år, og det er også det som gjør at denne situasjonen ikke ser lik ut for alle.  Noen av oss synes det er synd at ikke den mer opprinnelige versjonen av doktoronline fortsatte, og det var spennende å være her de årene da det ble tilbudt fagsvar på individuelle problemer på internett for første gang.  Mange av fagfolkene som svarte den gangen, var ledende på sine fagfelt i Norge, og det ble ofte gitt gode og utfyllende svar. Psykiatriforumet var et av de fora med størst engasjement og "nerve" i mange år, men det var også andre som vekket stort engasjement. Helsemyndighetene var lenge svært kritiske, de mente at det var "farlig" med denne formen for folkeopplysning. Forumets eiere de tidlige årene, trodde på ideen sin og var villige til å tåle kritikk og negativ omtale.  Gjennom erfaringene man gjorde seg, utviklet deg seg normer for hva som var ok og ikke ok i bruken av forum. 

Endret av frosken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at du svært ofte tror du holder med på et eller annet som er mer edelt enn andre her inne driver med. Jeg liker dårlig for mye selvrettferdighet. 

Og ja, - fint om diskusjonen stopper. 

Kan du ikke følge ditt eget råd - fint om diskusjonen stopper. Eller gjelder det bare oss andre.

Anonymkode: ef065...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (24 minutter siden):

Nå. Nå har du faktisk brukt både hersketelnikk og gaslighting mot meg i tråden her. Du har også "kritisert" meg for å gå i selvforsvar. Du har heller ikke sett " poenget med å forklare meg noe/ diskutere" , men kun si at du "av ulike grunner er uenig" 

OG nå "spekulerer" jeg? Jeg prøver å forsvare deg/dere. 

Hvor lenge tenker du å holde på før jeg tar igjen egentlig? Det nærmer seg faktisk.

Men hva i all verden får deg til å tro at f.eks. jeg ønsker at du forsvarer - eller forklarer - mine synspunkter med at jeg er "redd"? Det er ingenting i diskusjonene de siste dagene som har gjort meg redd, og etter min oppfatning er det å tillegge folk som er uenig med deg følelser på denne måten, alt annet enn sympatisk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (29 minutter siden):

Nå. Nå har du faktisk brukt både hersketelnikk og gaslighting mot meg i tråden her. Du har også "kritisert" meg for å gå i selvforsvar. Du har heller ikke sett " poenget med å forklare meg noe/ diskutere" , men kun si at du "av ulike grunner er uenig" 

OG nå "spekulerer" jeg? Jeg prøver å forsvare deg/dere. 

Hvor lenge tenker du å holde på før jeg tar igjen egentlig? Det nærmer seg faktisk.

Ro deg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (1 minutt siden):

Men hva i all verden får deg til å tro at f.eks. jeg ønsker at du forsvarer - eller forklarer - mine synspunkter med at jeg er "redd"? Det er ingenting i diskusjonene de siste dagene som har gjort meg redd, og etter min oppfatning er det å tillegge folk som er uenig med deg følelser på denne måten, alt annet enn sympatisk.  

Igjen for å sitere deg  Fint om diskusjonen stopper. Ta ditt eget råd til etterretning.

Anonymkode: ef065...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Igjen for å sitere deg  Fint om diskusjonen stopper. Ta ditt eget råd til etterretning.

Anonymkode: ef065...cf9

Det var trådstarter som først skrev at diskusjonen skulle stoppe. 

Har du noe bedre å komme med en å be folk i tråden holde kjeft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Igjen for å sitere deg  Fint om diskusjonen stopper. Ta ditt eget råd til etterretning.

Anonymkode: ef065...cf9

Nå er det vel ingen av oss to som har valgt å avslutte helt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker dårlig mobbing. Det er det dere driver med nå.

Anonymkode: ef065...cf9

Neida, det er det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cathlin skrev (4 minutter siden):

Det var trådstarter som først skrev at diskusjonen skulle stoppe. 

Har du noe bedre å komme med en å be folk i tråden holde kjeft?

Jeg siterer bare frosken.

Anonymkode: ef065...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg siterer bare frosken.

Anonymkode: ef065...cf9

Hva er meningen med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (3 minutter siden):

Neida, det er det ikke. 

Ingen liker å se seg selv som en mobber.

 

Anonymkode: ef065...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (Akkurat nå):

Men hva i all verden får deg til å tro at f.eks. jeg ønsker at du forsvarer - eller forklarer - mine synspunkter med at jeg er "redd"? Det er ingenting i diskusjonene de siste dagene som har gjort meg redd, og etter min oppfatning er det å tillegge folk som er uenig med deg følelser på denne måten, alt annet enn sympatisk.  

Nei. Det handler ikke om uenighet. Du VISER  null respekt for mine meninger her, og derfor bruker du hersketeknikk og gaslighting ( som jeg har påpekt i tråden og du ikke kan svare for ) for å undervurdere meg. For å si at mine meninger er svada og ingenting å ta seriøst. Selv om de tydeligvis provoserer da. Det er tråden her bevis på. For å si det mildt. 

Du har så langt jeg har sett aldri sagt noe om deg selv og eventuelle utfirdringer her ( husk jeg er "ny" )  Til gjengjeld snskker du til andre med kritisk tone og lite oppløftende som jeg erfarer. Det er ekstemt mye "påpekning" og lite oppmuntring i mitt syn. 

Jeg har kritisert deg. Da fikk du full støtte fra Kupton med der til kritikk av meg på en av det jeg oppfattet som nedlatende og også manipulerende. Dere var et tospann mot meg, og greit nok. Men likevel feil mtp rolle han hadde og din rolle jeg vet nada om. 

Så jeg " spekulerer " av den grunn. At du er redd for å miste din støttespiller her. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Nei. Det handler ikke om uenighet. Du VISER  null respekt for mine meninger her, og derfor bruker du hersketeknikk og gaslighting ( som jeg har påpekt i tråden og du ikke kan svare for ) for å undervurdere meg. For å si at mine meninger er svada og ingenting å ta seriøst. Selv om de tydeligvis provoserer da. Det er tråden her bevis på. For å si det mildt. 

Du har så langt jeg har sett aldri sagt noe om deg selv og eventuelle utfirdringer her ( husk jeg er "ny" )  Til gjengjeld snskker du til andre med kritisk tone og lite oppløftende som jeg erfarer. Det er ekstemt mye "påpekning" og lite oppmuntring i mitt syn. 

Jeg har kritisert deg. Da fikk du full støtte fra Kupton med der til kritikk av meg på en av det jeg oppfattet som nedlatende og også manipulerende. Dere var et tospann mot meg, og greit nok. Men likevel feil mtp rolle han hadde og din rolle jeg vet nada om. 

Så jeg " spekulerer " av den grunn. At du er redd for å miste din støttespiller her. 

Jeg er uenig med deg i denne tråden. Og er ikke villig til å diskutere på dine premisser. Nå er jeg fristet til å si at jeg blir litt flirete av at du tror jeg er redd for å miste kupton som "støttespiller" - men da har jeg jo brukt latterliggjøring som hersketeknikk - men det får så være.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Nei. Det handler ikke om uenighet. Du VISER  null respekt for mine meninger her, og derfor bruker du hersketeknikk og gaslighting ( som jeg har påpekt i tråden og du ikke kan svare for ) for å undervurdere meg. For å si at mine meninger er svada og ingenting å ta seriøst. Selv om de tydeligvis provoserer da. Det er tråden her bevis på. For å si det mildt. 

Du har så langt jeg har sett aldri sagt noe om deg selv og eventuelle utfirdringer her ( husk jeg er "ny" )  Til gjengjeld snskker du til andre med kritisk tone og lite oppløftende som jeg erfarer. Det er ekstemt mye "påpekning" og lite oppmuntring i mitt syn. 

Jeg har kritisert deg. Da fikk du full støtte fra Kupton med der til kritikk av meg på en av det jeg oppfattet som nedlatende og også manipulerende. Dere var et tospann mot meg, og greit nok. Men likevel feil mtp rolle han hadde og din rolle jeg vet nada om. 

Så jeg " spekulerer " av den grunn. At du er redd for å miste din støttespiller her. 

 

 

 

Jeg klarer ikke å følge deg, Kashmir. Frosken er ei okey, godt voksen og svært selvstendig dame. 

Klarer du å tenke tanken at du spekulerer deg ut på viddene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (Akkurat nå):

Jeg er uenig med deg i denne tråden. Og er ikke villig til å diskutere på dine premisser. Nå er jeg fristet til å si at jeg blir litt flirete av at du tror jeg er redd for å miste kupton som "støttespiller" - men da har jeg jo brukt latterliggjøring som hersketeknikk - men det får så være.

 

Flirete? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (Akkurat nå):

Jeg klarer ikke å følge deg, Kashmir. Frosken er ei okey, godt voksen og svært selvstendig dame. 

Klarer du å tenke tanken at du spekulerer deg ut på viddene?

La dette bli mello. "Frosken" og meg? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...