Gå til innhold

At brukere slutter her.


Kashmir-

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor må du alltid være så kontrær?

Anonymkode: 48259...4c6

Du tenker at når jeg sier ting høyt, så.er det bare jeg som mener det? 

Jeg liker ikke munnkurv. 

Men kanskje denne diskusjonen bør stoppe nå? 

Det var ikke meningen at det skulle utarte seg sånn som dette akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (23 minutter siden):

Du tenker at når jeg sier ting høyt, så.er det bare jeg som mener det? 

Jeg liker ikke munnkurv. 

Men kanskje denne diskusjonen bør stoppe nå? 

Det var ikke meningen at det skulle utarte seg sånn som dette akkurat. 

Hvorfor skal diskusjonen stoppe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (44 minutter siden):

Ja, det er helt greit at han annonserer at han vil slutte her. Jeg har ikke protestert på det. 

Det er ikke opp til deg. Ingen trenger din godkjennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (39 minutter siden):

Okay. Da har jeg bidratt til at flere her har kjent på nødvendige følelser da. ( det var en spøk uten særlig sarkasme- for ordens skyld ) 

Du reagerte fordi du ikke likte at noen her har kjent på nødvendige følelser. Det jeg sier er at den reaksjonen trenger du ikke ha, for det er greit å kjenne på de følelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (1 minutt siden):

Det er ikke opp til deg. Ingen trenger din godkjennelse.

Hva faen?  Men jeg trenger tydeligvis manges godkjennelse her tydeligvis. Det tar jo helt av her, og nå syns jeg synd på alle- inkludert meg selv faktisk. Sånt leven! Hvorfor du vil at diskusjonen skal fortsette er jo et spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Helt riktig. Jeg ønsket ham også lykke til osv. Jeg håpet han ville la være å svare på det spørsmålet eller holdt på det "alt til sin tid"  Med tanke på støyen sist som han beklaget. 

Men så svarte han det han gjorde, og så var det igang med surmuling og klaging på regler og moderering. 

Hvis dette er støy, er det berettiget støy. Det er helt naturlig at folk reagerer på at en bauta som Kupton forsvinner, og ikke minst grunnen til at han gjør det.  Er det ikke bra at han svarte ærlig om årsaken?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babette skrev (1 minutt siden):

Hvis dette er støy, er det berettiget støy. Det er helt naturlig at folk reagerer på at en bauta som Kupton forsvinner, og ikke minst grunnen til at han gjør det.  Er det ikke bra at han svarte ærlig om årsaken?

 

Men jeg forstår jo hvorfor mange reagerer på at han velger å slutte her! Har skjønt det hele tiden, selv om jeg nok ikke har forstått hvor dypt det satt hos enkelt/ flere. Det kan du jo si at jeg har skjønt nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (32 minutter siden):

Hva faen?  Men jeg trenger tydeligvis manges godkjennelse her tydeligvis. Det tar jo helt av her, og nå syns jeg synd på alle- inkludert meg selv faktisk. Sånt leven! Hvorfor du vil at diskusjonen skal fortsette er jo et spørsmål. 

Jeg sliter med å forstå deg. Har du et slags kontrollbehov eller stoler du ikke på at andre tåler følelser, hvis du opplever at du må gripe inn for å stoppe innhold i tråder her? Må du hele tiden ha kontroll på hvordan en tråd utvikler seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Du tenker at når jeg sier ting høyt, så.er det bare jeg som mener det? 

Jeg liker ikke munnkurv. 

Men kanskje denne diskusjonen bør stoppe nå? 

Det var ikke meningen at det skulle utarte seg sånn som dette akkurat. 

Jeg tenker at du svært ofte tror du holder med på et eller annet som er mer edelt enn andre her inne driver med. Jeg liker dårlig for mye selvrettferdighet. 

Og ja, - fint om diskusjonen stopper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Ja. Og det er greit at du blir lei. Men du beklaget jo uroen sist. Det er ikke allright at brukere blir så opprørte her. Syns jeg. Det påvirker oss alle. 

Det der blir jo en diskusjon mellom deg og adnin elller Egmont. 

Jeg synes det var både viktig og riktig og gjøre den synlig. Ikke bare på grunn av selve begrunnelsen han gir, men han viser oss også så mye respekt at han ikke bare forsvinner. Jeg setter umåtelig pris på en slik ryddig handling, spesielt av et menneske som har bidratt med å bære dette forumet i mange år og som man tydelig vil merke blir borte.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (1 minutt siden):

Jeg sliter med å forstå deg. Har du et slags kontrollbehov eller stoler du ikke på at andre tåler følelser, hvis du opplever at du må gripe inn for å stoppe innhold i tråder her? Må du hele tiden ha kontroll på hvordan en tråd utvikler seg? 

Nei. Men det mest ironiske her er jo at jeg faktisk ville at tråden til Kupton skulle bli...fin. Faktisk. Fordi jeg tenkte at nå hadde han bestemt seg. Men det ble kluss. Mildt sagt. Og når snøballen begynner å rulle. 

At jeg har kontrollbehov ja. Men det hadde ikke så mye med dette å gjøre. Det er visse brukere jeg får mer sympati med her. Sånn er det, så jeg syns det ble kjipt, og så gikk det også utover Kupton ( selv om jeg fremdeles ikke skjønner han helt her ) Det ble en jævla floke, og bare surr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (7 minutter siden):

Jeg tenker at du svært ofte tror du holder med på et eller annet som er mer edelt enn andre her inne driver med. Jeg liker dårlig for mye selvrettferdighet. 

Og ja, - fint om diskusjonen stopper. 

Javel, men da tenker du veldig feil her! 

Og ja, diskusjonen kan absolutt stoppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (7 minutter siden):

Nei. Men det mest ironiske her er jo at jeg faktisk ville at tråden til Kupton skulle bli...fin. Faktisk. Fordi jeg tenkte at nå hadde han bestemt seg. Men det ble kluss. Mildt sagt. Og når snøballen begynner å rulle. 

At jeg har kontrollbehov ja. Men det hadde ikke så mye med dette å gjøre. Det er visse brukere jeg får mer sympati med her. Sånn er det, så jeg syns det ble kjipt, og så gikk det også utover Kupton ( selv om jeg fremdeles ikke skjønner han helt her ) Det ble en jævla floke, og bare surr. 

Sånt skjer. Det er ikke så farlig. La folk få lov til å uttrykke seg. Du overlever det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det interessante her skjer på metanivå.

Samtidig som 936362729122628 influencere sitter med mobilen trykket opp i ansiktet og rapporterer øst og vest og diverse sykdommer/ psykdommer og kommer med uttalelser og konkrete formeninger så blir en annen bakbundet på grunn av innlegg på nett. Både Forumet og influencernes konti eies av Egmont og Co.

Den ene sitter og rapporterer om selvskading og forsøk på selvmord mens de filmer seg selv på akuttmottaket, mens den andre gir faglig råd.

Forstår ikke verden lenger jeg… 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (19 minutter siden):

Javel, men da tenker du veldig feil her! 

Og ja, diskusjonen kan absolutt stoppe. 

Hersketeknikk!!!

Anonymkode: c175e...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (5 minutter siden):

Krangler vi igjen? *løpe og hente popkorn*

Jeg mener Kashmir må gjøres klar over at hun selv driver med både hersketeknikker og manipulasjon, - hun som roper så høyt når hun mener andre gjør det.

Anonymkode: c175e...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (3 timer siden):

Akkurat nå er jeg ikke opptatt av hvorfor du i stedet for observere at folk takker kupton for nærmere 30 års bidrag på dol, velger å lage så mye støv. 

Endret av Osten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hersketeknikk!!!

Anonymkode: c175e...127

Du må nesten forklare meg hva som er hersketeknikk her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg mener Kashmir må gjøres klar over at hun selv driver med både hersketeknikker og manipulasjon, - hun som roper så høyt når hun mener andre gjør det.

Anonymkode: c175e...127

Nei, er ikke enig i at Kashmir driver med hersketeknikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...