Gå til innhold

At brukere slutter her.


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Jeg syns folk her er urettferdige mot Kashmir.  Vær varsomme, folkens.. det er da bra at noen stiller spørsmål.

Endret av Osten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Osten skrev (17 minutter siden):

Jeg syns folk her er urettferdige mot Kashmir.  Vær varsomme, folkens.. det er da bra at noen stiller spørsmål.

Helt enig.

Anonymkode: 4919a...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg mener Kashmir må gjøres klar over at hun selv driver med både hersketeknikker og manipulasjon, - hun som roper så høyt når hun mener andre gjør det.

Anonymkode: c175e...127

@Kashmir liker en god diskusjon og er ikke konfliktsky 🤜🤛 Man er ikke alltid enige her på DOL, og det trenger man ikke heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (3 minutter siden):

@Kashmir liker en god diskusjon og er ikke konfliktsky 🤜🤛 Man er ikke alltid enige her på DOL, og det trenger man ikke heller. 

Nei, jeg er ikke så redd for å si hva jeg mener, og syns jo at jeg oftest tåler litt da. Men det her ble ukoselig. Det må jeg si. Men jeg fikk litt hjertebank gjennom denne  tråden. Missa jo middagen også 🙃 men jeg bestilte pizza. Det var sykt godt. 

Takk for at noen av dere skjønner at jeg ikke mente å hogge hodet av noen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (13 minutter siden):

reddit.

Reddit hva? De har trøbbel om dagen, fordi de skal selge all info til AI-produksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Reddit hva? De har trøbbel om dagen, fordi de skal selge all info til AI-produksjon. 

Om kupton kommer til å fortsette på reddit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (2 minutter siden):

Om kupton kommer til å fortsette på reddit.

Håper ikke det, ref. det jeg skrev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Hvorfor skal du egentlig mene noe om dette i det hele tatt og engasjere deg så voldsomt, hvis han for deg er en vanlig bruker. Du er en kverulant. 

Jeg forstår godt hva @Kashmir mener. Jeg visste heller ikke hvem Kupton var. Fikk så øra flagra fra noen av de andre brukerne når jeg kommenterte innleggene hans. Forstod ingenting.

Anonymkode: ef065...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg forstår godt hva @Kashmir mener. Jeg visste heller ikke hvem Kupton var. Fikk så øra flagra fra noen av de andre brukerne når jeg kommenterte innleggene hans. Forstod ingenting.

Anonymkode: ef065...cf9

Ja. Han har vært ekstremt viktig for flere her. Jeg fikk beskjed om å ikke diskutere med ham / utfordre ham , for da kunne han bli borte en stund, og "det hadde ingen godt av"  Jeg klandrer ikke han for den beskjeden/ advarselen, så det er sagt. Jeg bebreider ingen, men det sier litt om "makten" han har hatt her. 

Jeg syns alt er så oppsiktsvekkende. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
frosken skrev (3 timer siden):

Jeg tenker at du svært ofte tror du holder med på et eller annet som er mer edelt enn andre her inne driver med. Jeg liker dårlig for mye selvrettferdighet. 

Og ja, - fint om diskusjonen stopper. 

Jeg liker dårlig mobbing. Det er det dere driver med nå.

Anonymkode: ef065...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg liker dårlig mobbing. Det er det dere driver med nå.

Anonymkode: ef065...cf9

Jeg tror det er redsel. Rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Ja. Han har vært ekstremt viktig for flere her. Jeg fikk beskjed om å ikke diskutere med ham / utfordre ham , for da kunne han bli borte en stund, og "det hadde ingen godt av"  Jeg klandrer ikke han for den beskjeden/ advarselen, så det er sagt. Jeg bebreider ingen, men det sier litt om "makten" han har hatt her. 

Jeg syns alt er så oppsiktsvekkende. 

Fikk du den beskjeden av ham? 

Anonymkode: d64f1...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (8 minutter siden):

Ja. Han har vært ekstremt viktig for flere her. Jeg fikk beskjed om å ikke diskutere med ham / utfordre ham , for da kunne han bli borte en stund, og "det hadde ingen godt av"  Jeg klandrer ikke han for den beskjeden/ advarselen, så det er sagt. Jeg bebreider ingen, men det sier litt om "makten" han har hatt her. 

Jeg syns alt er så oppsiktsvekkende. 

Jeg vet ikke om du sikter til min kommentar i sin tid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fikk du den beskjeden av ham? 

Anonymkode: d64f1...451

Nei, ikke av Kuoton. En annen bruker. 

Jeg reagerte jo, og det var da jeg fikk vite tidligere yrke. Jeg tenkte ikke dårlig om noen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke om du sikter til min kommentar i sin tid? 

Hvorfor? Kommentar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Hvorfor? Kommentar? 

Jeg synes bare vagt å huske at jeg en gang du var ny her forklarte deg litt om hva Kupton representerte her inne. Men jeg tror ikke jeg har sagt at du ikke skal diskutere med han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (3 minutter siden):

Jeg synes bare vagt å huske at jeg en gang du var ny her forklarte deg litt om hva Kupton representerte her inne. Men jeg tror ikke jeg har sagt at du ikke skal diskutere med han? 

Ikke gjør dette. Det er null poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (17 minutter siden):

Ja. Han har vært ekstremt viktig for flere her. Jeg fikk beskjed om å ikke diskutere med ham / utfordre ham , for da kunne han bli borte en stund, og "det hadde ingen godt av"  Jeg klandrer ikke han for den beskjeden/ advarselen, så det er sagt. Jeg bebreider ingen, men det sier litt om "makten" han har hatt her. 

Jeg syns alt er så oppsiktsvekkende. 

Ja og for å være en vanlig bruker har makten vært for stor. 

Anonymkode: ef065...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja og for å være en vanlig bruker har makten vært for stor. 

Anonymkode: ef065...cf9

Ja, og han HAR bidratt med mye hjelpsomt og bra! Han HAR det. Men ja... det er betenkelig på én måte. Som forumet skal være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...