Kashmir- Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars (endret) Jeg tror vi kan utfra enkelte kommentarer her fastslå at psykiske sykdommer kan du la være å behandle. De kan gå over av seg selv. Det tar bare litt tid. Det er som sammenligninger med å brekke beinet. Slapp av, det gror. Skjevt og med konsekvenser- men pytt. Du kan gå igjen. ( forhåpentligvis ) Endret 2. mars av Kashmir 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Everybody skrev (3 minutter siden): Hva om man ikke får hjelp til å fikse det som utløste det? ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Kashmir skrev (2 minutter siden): ! ??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Everybody skrev (Akkurat nå): ??? Jeg bare poengterte at du hadde et poeng. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Everybody skrev (46 minutter siden): Hva om man ikke får hjelp til å fikse det som utløste det? Da viser man viljestyrke Anonymkode: 5751e...8b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Kashmir skrev (44 minutter siden): Jeg tror vi kan utfra enkelte kommentarer her fastslå at psykiske sykdommer kan du la være å behandle. De kan gå over av seg selv. Det tar bare litt tid. Det er som sammenligninger med å brekke beinet. Slapp av, det gror. Skjevt og med konsekvenser- men pytt. Du kan gå igjen. ( forhåpentligvis ) Det kan gå fint med riktig motivasjon Anonymkode: 5751e...8b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan gå fint med riktig motivasjon Anonymkode: 5751e...8b7 Du tar feil i alle kommentarene dine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Everybody skrev (Akkurat nå): Du tar feil i alle kommentarene dine. Du tar feil Anonymkode: 5751e...8b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du tar feil Anonymkode: 5751e...8b7 Nei du tar feil. Motivasjon og viljestyrke kan ikke kurere psykiske lidelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Everybody skrev (Akkurat nå): Nei du tar feil. Motivasjon og viljestyrke kan ikke kurere psykiske lidelser. Depresjon kan kureres mot depresjon. Det hjelper ingen å grave seg ned med dette rådes det til aktivitet. Anonymkode: 5751e...8b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Depresjon kan kureres mot depresjon. Det hjelper ingen å grave seg ned med dette rådes det til aktivitet. Anonymkode: 5751e...8b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Everybody skrev (Akkurat nå): Er du nye Kupton? Anonymkode: 5751e...8b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du nye Kupton? Anonymkode: 5751e...8b7 Ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Everybody skrev (Akkurat nå): Ja Kom med kilder som viser at det ikke kan tilfrisksnes heales av seg selv. Alvorlighetsgrad har klart en betydning.. Anonymkode: 5751e...8b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kom med kilder som viser at det ikke kan tilfrisksnes heales av seg selv. Alvorlighetsgrad har klart en betydning.. Anonymkode: 5751e...8b7 Nope, gidder ikke komme med kilder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Everybody skrev (Akkurat nå): Nope, gidder ikke komme med kilder. Du tar feil. Anonymkode: 5751e...8b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Kashmir skrev (53 minutter siden): Jeg bare poengterte at du hadde et poeng. Hva var poenget da? Anonymkode: 5751e...8b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Kashmir skrev (1 time siden): Øker sannsynligheten ved tiltak ja. Og det er fint du legger ut lenker...på nettopp tiltak. Kan du legge ut lemke på hvordan depresjon "går over av seg selv også" ? Siden det er din påstand. Du er vel i stand til å google selv? Spørsmålet var om en depresjon KAN gå over av seg selv, og det opplagte svaret er ja. Hva trådstarter bør eller ikke bør gjøre, er ikke spørsmålet - og heller ikke noe som kan besvares uten mer opplysninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars (endret) frosken skrev (12 minutter siden): Du er vel i stand til å google selv? Spørsmålet var om en depresjon KAN gå over av seg selv, og det opplagte svaret er ja. Hva trådstarter bør eller ikke bør gjøre, er ikke spørsmålet - og heller ikke noe som kan besvares uten mer opplysninger. Du vet at bevisbyrden ligger hos den som kommer med en påstand? Du kom med en påstand du ikke kan begrunne- hverken med egne ord eller lenke. Og ikke bare det. Du legger til at påstanden din er opplagt. Igjen uten å forklare med noe som helst. Jeg har kun stilt spørsmål og forholdt meg til hva medisinmannen som forlot forumet skrev her. Ikke annet. Endret 2. mars av Kashmir 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Kashmir skrev (1 minutt siden): Du vet at bevisbyrden ligger hos den som kommer med en påstand? Du kom med en påstand du ikke kan begrunne- hverken med egne ord eller lenke. Og ikke bare det. Du legger til at påstanden din er opplagt. Igjen uten å forklare med noe som helst. Jeg har kun stilt spørsmål og forholdt meg til hva medisinmannen som forlot forumet skrev her. Ikke annet. Nå må du holde opp med tullet ditt. Det er ikke slik at jeg - eller andre - trenger å forholde oss til dine pålegg. For øvrig så har du ikke "dokumentert" dine egne påstander. Dessuten gjengir du kupton feil, da et av hans standardsvar var at ethvert spørsmål som inneholder kan, stort sett må besvares med ja. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.